人云不亦云

滙豐被大摩唱淡,觸發股價急跌,事件繼續引起極大風波。

有分析員「睇唔過眼」,批評摩根士丹利研究報告缺乏理據。

呢分匯豐研究報告,英國投資界有爭議,重點,唔係討論目標價。

而係摩根士丹利點計出,匯豐最少要集資2百幾億美金?

瑞銀倫敦交易部門就提出3點質疑。

除左駁斥摩根士丹利指,香港匯豐資本充足比率不足嘅講法外,匯豐可供出售投資收益影響資金充足比率。

瑞銀指,論點站唔著腳,因為,匯豐組合以政府債券為主,整個組合中,風險較高只係佔百分之三,對直接影響一級資本充足比率關係唔大。

市場信心薄弱之際,一分報告令匯豐股價兩個交易日跌近1成。

有基金經理話,分析員出報告,確實到訪基金公司推介,基金經理多數會就有問題嘅論點提出質疑,

大型基金亦好少單係根據一個研究報告,做投資決定。

報告被圍攻,有分撰寫嘅摩根士丹利分析員Michael Helsby居然亦罕有咁親自回應。

佢話唔係刻意將匯豐,同其他銀行比較,只係認為從資本水平角度,匯豐有需要集資。

Helsby又解釋,用恒生,同中銀香港資本充足比率比較,香港匯豐資本比率確實低,將比率推高一個百分點,要50幾億美金,亦有數得計。

分析員結論係,維持對匯豐論據。
////////////////////////////////////////////////
其實大行報告每日都有,佢地每每對市場有好大影響力,不過當中理據是否充分? 是否別有用心? 其實係好值得大家用心花時間去探討。

昨日我們考慮做唔做匯豐單新聞時,都爭拗了好一回。

如果故仔只是一面倒講大摩理據,我們就很容易變成被人掀住走,變成人云亦云,人地用咩、得到甚麼結論,只可以超單全收。

最可恨的是,匯豐而家到左Blackout,想反駁一些論點也不能,基本上係縛著手腳被打!

最後經一輪參詳,加上搵到匯豐專家東尼指點,決定逐點同大摩反駁,不少論據都同今日瑞銀分析相似。

當然,要反駁一分花了大量人力物力做的研究報告絕非易事,但這不正是向難度挑戰?

我們做傳媒的、其實有時也會好似散戶,很容易只懂跟著大圍走。唯有真的做到獨立思考,再大膽假設同小心求證,方是真正專業。

留言

匿名說…
I have come across a blog wich is worth reading, though the writer has not up

http://hongkong-today.blogspot.com/dated for a while. -SC
匿名說…
I have come across a blog wich is worth reading, though the writer has not up dated for a while. -SC



http://hongkong-today.blogspot.com/
匿名說…
而家柏文大師點睇HSBC ?
好耐無聽大師D一注獨沽喇...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將