麵粉貴過麵包

延續上篇,睇下內地樓市。

近日新地王在各地陸續出現,而且係顯注超出目前樓價,各界開始關注會否香港九七前後「麵粉貴過麵包」的情況。

因此先出現日前謠傳會加準備金率的謠言。

重藥未落,內地似乎更傾向以「微調」及行政手段調控樓市。

好像在廣州,不少被捧上天嘅地王,唔少仲係「零」開發,國土局決定出手收地。

內地傳媒報道,國土局已經提交咗違約地王處理意見,一旦廣州市政府批准,八間房地產商受罰,包括富力地產。

富力當年以天價1.8億人民幣投得天河區地皮,相當每平方米萬八,令市場嘩然。

更加奇怪的是,塊地目前仲未正式交付。

經過零七年大事擴張,高價投地內地發展商都面對資金壓力,近期多間發展商就要相繼集資,加埋超過百億。

不過令人憂慮的是,發展商資金多番,又係為賣地做準備,結果新地王會不斷誕生。但如果市況承接唔到,最後會造成惡性循環。

羅家聰在最新報告中,已發現大部分房地產開發指數已見底回升,唯獨係商品房空置面積卻持續惡化,令佢懷疑發展商是有動機囤積土地、刻意托高地價。

KC亦認同,內地在「投鼠忌器」的收緊政策心態下,不會戮破目前只在初階的泡沬,因此泡沬仲會再吹大一段時間。問題是,在他眼中,泡沬終歸都係要爆,只是屆時硬著陸肯定少不免。

留言

亞羊說…
準備金未行,或先來印花稅如何??

單邊變雙可以嗎??

再查什麼違規交易等等....


咩... 咩... 咩...
亞羊說…
仲有權力最大.....

內地地產發展商一定有支付首期,不過收錢能在某某官員之袋內?

唔通內地D官咁笨??
差d未講,此bLOG在內地睇唔到,唔知....?

咩... 咩..., 咩..

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將