A50

適逢今日講到QFII,係時候澄清下呢隻A50。

長期高據成交榜。今日成交榜排第三位,有37億幾成交額。

現水平,較資產值13個1毫半,已經有溢價。

A50係根據新華富時指數入面50隻A股作為「參考」組。佔最多係平保A股,有近9%,其次係招行,交行A股。佔最少係華能,同上海電氣,換句話講,組合入面,大部分股分都係H股有掛牌。

亦因為咁,外界認為,A50波幅夠,亦具備AH差價對沖作用。

加上大部分都係重量級嘅A股,近日被個別報章冠以為A股「盈富基金」。

總之有人買,愈吹愈大,就更多人買。

基金經理話,A50成交活躍原因之一係多相關衍生產品,莊家亦較活躍。

市場熱炒之下,A50發行量每日俱增,依家流通有三十一億八千幾萬個單位。較上星期多近四億個單位。

問題就喺呢度,受歡迎增發,正常不過。但A50情況,就值得探究。

牌面上,A50係投資50隻A股。

但如果翻查佢地網頁,佢地已經講明,基金唔係直接投資A股,已係透過A股接連產品,進入A股市場。

原因係,A50發行商,巴克萊旗下I SHARE並無「QFII」資格。

佢地要透過另一中介機構,有QFII資格先買得,估唔估到係邊間?

就舊年幾乎「Too Big to Fail」的花旗,透過花旗,A50先可以投資A股。到最近先加入瑞銀。

問題就出喺呢度!

如果基金係直接投資50隻A股,投資者風險理論上係50隻股分升跌。

家下由於多左一種關卡,A50多左一個交易對手風險,就係花旗,同瑞銀。

當然,佢地需要提交抵押品支持A50基金,但根據網頁,花旗只係提供5億美金做抵押。

另一個問題更加實在,同值得留意。資料顯示,A50總資產值有4百幾億港元,即係50幾億美金。

呢個金額,遠遠超過單一機構QFII額度,就算今日放寬埋都係得十億美元,似乎無可能!!

銀行界人士話,如果QFII爆額,基本上唔可以再增發。但要增發,發行商都會經接連產品發行機構,買入相關衍生產品,作為BACKUP。

至於A50,喺網頁介紹中已經講明,佢地唔係直接買入A股之餘,其實係經中介機構,買入A股相關衍生產品。

至於衍生係咩,唔好意思,無講。

但好簡單,A50投資者,其實係買緊A股相關衍生產品。

目前同A股相關指數基金有好多,包括由中銀保誠負責嘅標智系列。

兩隻基數基金,都係同A股相關衍生產品掛勾者,而唔係同正股。當中亦涉及交易對手風險。

反而唔屬於指數基金嘅翔龍,就係匯豐直接用QFII額度投資A股嘅少數上市基金,但就不設贖回。

留言

匿名說…
胡曼清在Aug 27 09的730 关于任总的文章说网友应明人不做暗事及不应放暗箭.看来此言差了. 她的说法虽然没有直指一班Money Cafe Blog fans,但她已另忠实感言的fans撤退!!试问她经常挂在咀边的"出来行,预左要还"的硬道理往那里去呀!!!-KK
匿名說…
Dear Moneycafe,

May I know where is 蔡展翔?

xx
匿名說…
Hi MIOney Cafe,
Where is Miss Tang ( Tan Ge)??
ZZ

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)