鴻門吹水宴

過去八日,日日財經新聞都係以樓市泡沫做頭條,今日都唔例外。

原以為政府終於做場好戲,開左個「鴻門宴」,由財政司司長曾俊華出手,召齊地產發展商到政府總部,討論樓市問題。

不過看整個會議,就更似開會大家坐埋一齊、大家各說各話多一啲。

連會後政府都唔敢公開表態,要以消息人士方式放風,到底會議內容有幾實質,大家都心知肚明。

消息就指曾俊華向發展商表明,如果樓市有「唔公平、唔穩定、同影響民生」,政府會果斷介入。

呢邊就話果斷,不過地產建設商就一於少理,只係話希望政府可以完善勾地機制,咁即係成個會議都係無具體成果。

事實上,能夠齊集長實、新地、信和、恒隆、太古等最高層,會面都歷時一小時,但都無法取得實際成果,唔通大家真係聚埋飲杯茶、食個包?

召集會議嘅曾俊華喺會上表明、希望樓市自然調整,如果喺業界自律嘅環境下、政府會減少干預,不過如果市場有唔公平、唔穩定、影響到整體經濟發展、同民生,或者涉及保障消費者問題,政府會果斷介入。

最好笑係政府原本一直話,豪宅價格唔影響整體樓市。

但消息話,曾俊華向發展商提及,關注近日豪宅樓價颷升、有可能拉動中下價樓宇樓價、影響社會一般市民。

政府關注樓價,但發展商就更關心土地供應。

地產建設商會話,商會係一致支持要完善勾地機制。

不過政府做嘢總好過唔做,就在金管局收緊豪宅按揭成數同估值審批,令市況回軟,周末三日假期成交大跌。

二手方面,首當其衝係2000萬以上豪宅,成交急跌三成,反而中小型樓市未有太大影响。

又且看樓市可以靜幾耐?

留言

亞羊說…
應普羅羅市民所求...

炒樓.....

咩... 咩... 咩....

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)