與牛為敵

奧巴馬一上台就接過經濟爛攤子,一年過去,佢話最嚴峻嘅風暴已過去,但國民仲有好多焦慮同不滿。

Some are frustrated, some are angry, They don't understand why it seems like bad behavior on Wall Street is rewarded, but hard work on Main Street isn't.

奧巴馬講到明呢啲不滿,佢知道,佢有同感。

I hated it. You hated it!

因此奧巴馬得出一個結論,就是而家大行既然可以發鉅額花紅,就要收金融危機責任費,還俾納稅人。

結果有半分國情諮文,都是以華爾街為敵,文中充滿憤怒、壓惡呢啲字眼。

為普羅大眾消消氣之外,創造就業係實惠,亦最可以爭取中產選票,奧巴話呢項係今年首要工作,小企業係創做職位火車頭,佢建議由大行歸還嘅救市基金中,撥三百億美元,借貸俾小企業。

佢哋同中產家庭,都有得減稅。

為咗降低財赤,2011年起,凍結大部分政府開支三年。

唔知係咪好學唔學,奧巴馬居然話,當前嘅問題,部份根源係政治鬥爭。

佢話會主動同國會兩黨領袖溝通,做實事,挽回國民信心。

We don't quit. I don't quit. Let's seize this moment -to start a new, to carry the dream forward

說得何其動聽。

整分國情咨文,繼續大打民粹主義牌。

上任一年無政績,美國政論對奧巴馬國情咨文大計,已經提唔起興趣。反而將注意力由醫療改革,轉為就業。

一時間,JOBS呢個字成為美國頭板,一方面STEVEN JOBS推iPad。奧巴馬就硬推創造就業。

邊個JOBS受歡迎,似乎無需多講。

就業,取代醫療,成為重點。創造就業又似乎同奧巴馬凍結政府開支三年,同降財赤,兩者互雙違背。

小布殊,同奧巴馬,邊個好。一年前,美國人會選後者。但從近期美國政論界聲音睇,民心思變。

只可以說小布殊一世好運,八年反恐旗熾鮮明。相比,巴馬要做嘅太多,做到嘅太少。

總統痛恨救銀行言論,作為當日主事人之一嘅蓋特納,只有獨坐苦笑。總統增就業,保經濟,金融體系出身嘅蓋特納唔係強項。

似乎有更跡象顯示,蓋特納會成為奧尼爾翻板。

佢尋日上國會,解釋拯救AIG,議員不停問,反而係佢幾時辭職。

連CNBC近日都開始估領袖,誰是下任財長?!

留言

匿名說…
香港人口过往不断增加, 我们能否想象, 香港政府没有兴建船湾淡水湖, 拒绝向广东省购买东江水, 让自来水供应不足, 结果价格屡创新高? 供应足够的自来水, 满足市民的民生需求, 是政府重要的工作. 偏偏在香港的住房供应方面, 我们薪高量凖的政府官员就没有意识到供应足够住房的责任, 只是捂地不卖, 让住房屡创天价, 叫市民受苦.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)