中國茶


今日中環早上九時前、出現了一陣哄動。

過百名匯豐員工,陸續聚集在總部樓下,一早列陣,夾道歡迎。

就是紀勤首日喺本港上班。

例牌式又摸下獅子,之後正式踏入皇后大道中一號總行。

呢位大班,仲同員工遂一握手。

紀勤今次帶同倫敦總部多名職員來港,周二下晝先落機,唔夠一日就番工,紀勤話行政總裁一職,以後有新角色,就是主管整個集團環球業務。

紀勤以前喺香港返過工,又唔係第一次嚟香港,但今次意義重大。

走出歐美,敗北離場,事隔十載有多,匯豐總部一拆二,為免令外界覺得回頭是岸,倒不如製造一個強勢回歸,歌舞昇平氣氛。

從公關策略上,匯豐今次應該贏左。

過百員工列隊,紀勤行入總行,的確有領導人閱軍嘅感覺。

既然西向東移,匯豐早有安排。

一早電郵總行員工,要求各部門派代表出席歡迎紀勤,出席呢個振軍心大會。匯豐新聞稿亦以香港員工歡迎集團行政總裁
駐港為標題。

下星期起,紀勤兼任亞太區主席。王冬勝亦升為亞太區行政總裁。

以兩人性格,匯豐嚟緊無論人士,以至策略,可能有好唔同,甚至意想不到改變。

葛霖,同鄭海泉,無估計錯,似乎成為今次西向東移既輸家。鄭海泉輸得明顯,但葛霖亦大勢而去。

從紀勤言論,以至葛霖接受傳媒訪問提及,佢似乎已經暗降為非執行主席。既無管理權,業務策略制定影響力亦大不如前。

如果睇番匯豐整個布局,執行董事倫敦,同駐港人數各半。負責最高管理決策嘅管理委員會,葛霖亦不在名單中,委員會只係程序上向佢匯報。

葛霖退休之日,就象征匯豐整個高層架構,正式完成重組。

匯豐能力,無需懷疑。紀勤現年五十五,最少有五年時間,落實西向東移。歐智華亦足夠時間做好接班準備。

但今次高層調動,能夠發言嘅華人高層,似乎比未西向東移少,而從紀勤發言,似乎匯豐對啟動區內收購,早有準備。

可能正如紀勤自己,飲English Tea已是昨天的事,今天要喝的是中國茶。

呢隻港人熱愛嘅獅子,祝佢地榮歸之外,亦希望佢地僅記Household教訓。

留言

亞羊說…
話倖各位人聽,

我呢仔係獅子,不是病猫..

獅子養何其多人

咩... 咩... 咩....
Moneycafe說…
死仔, 自己上網睇啦!
http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=324357

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將