高盛門

經過十個小時國會聆訊,布蘭克費恩在內部電話留言中,提醒員工,在可見將來,外界對高盛既關注仍未停止。

話口未完,聯邦司法部門就對高盛展開刑事調查,導致高盛股價曾經大跌一成。

高盛話,基於近日各界對佢地既高度關注,佢地對有關消息並唔意外。

講到自己好似置身事外咁,果然係高人。

檢察部門同證監會合作早有先例,過去曾經出現過兩個部門同時提出起訴,但有法律界人士話,要刑事起訴由於有較高既舉證要求、要證明詐騙有好大困難。

舊年底檢察部門曾經高調刑事起訴兩名前貝爾斯登僱員,指佢地喺07年涉嫌詐騙投資者,雖然聆訊中調查部門列舉左大量電郵同證供、但檢察部門最終都係敗訴收場。

雖然刑事起訴難,但高盛要面對更多的民事訴訟、就是不爭的事實。

關引起人關注,是一個名為Basis的對沖基金,要求高盛賠償一億美元。

Basis是一間已經倒閉的對沖基金,原因就是他們買了高盛一隻名為Timberwolf的CDO,結果價格大跌要清盤收場。

而Timberwolf正係喺早前高盛交比國會既電郵中、被一名聯席交易主管稱為"Shitty Deal"!(譯作狗屎交易是否恰當?)

回顧整件「高盛門」案,最大證據,就是黎自呢一批電郵。

依家高盛員工人人自危,投資者亦是借呢的電郵,告高盛點解明知係垃圾產品都賣俾佢地。

白紙黑字,成為罪證,二千年科網泡沫時,美林同花旗都試中招。

當時老行尊話花旗,同美林蠢,原來行內人習慣,重大事情商討,只講電話,不落電郵。

原因好簡單,喺電話無論講過咩,將來都好難追查。

布蘭克費恩師傳、即係前財長保爾森,就出晒名從來唔用電郵,有咩全部透過電話指揮。

布蘭克費恩亦深明呢個道理,出事以黎,同員工對話,淨係用電話留言。

所以最終拖累高盛同圖爾嘅,可能就係一部Blackberry,後生一代貪方便累事,一部智能手機在內,據講高盛年資短員工,其實唔識用電話留意呢個功能。

而事到如今,高盛已經成為National Enemy。

有高盛員工就因為太大壓力,唔敢去公開場合,連成班同事外出食晏都驚。

部分員工更被上司提醒,工餘時間,記著低調的。

一代天子門生,今日搞成咁,都咪話唔令人心涼。

留言

Angie說…
Blackberry has always been controlling those Bankers' life 24/7! Just like a pocket time-bomb!This time, it provides the court with those "shitty evidence" as well; How ironic, right?

But the stock price of GS dropped 10% is also causing the layman investors losing their money!高盛,害人不淺! 定話係「錢」先最害人呢? Every year, graduates are still 趨之若騖,以入到高盛工作為榮!Sometimes I feel like it is more like 邪教, or else Lloyd Blankfein wont claim himself doing God's work! And I think he truly believes in it himself!

Maybe it's time to change this insane culture!
亞羊說…
香港ICAC 工作D人又咪咁...

密密實實...

咩... 咩... 咩....
Moneycafe說…
所以今天看到Blainfein在CNN中,要說自己都是草根出生,跟他之前說要做"God's Job",真的是由天上跌落凡間......

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)