九招十二式

九招十二式,大家覺得有無成效?

九招新措施,最大變化、要數到增加發展商開售新盤時嘅首批單位數目,好似有千三個單位嘅名城,當日首批只係推出廿個單位,但若果新措施生效後至賣,首批就至少要推項目五成單位,即係要賣680個至得,即係增加34倍!

至於開售前七日就要俾樓書、賣之前三日要出到價單,美其名係比買家更多資訊,減少不理性行為,同時對發展商損秏有限。

增強透明度之外,政府亦由供應入手,而家終於落實喺六月同七月,分別賣何文田前山谷道邨二期、同山頂聶歌信山道兩幅市區豪宅地。

樓價不斷升,賣呢兩幅地有冇降溫作用?

兩幅地合共千二個單位,話多唔多、話少唔少,令人擔心的是發展商在市區地難求情況下,地價反而愈搶愈高,對樓市有害無利。

關鍵是,政府應表明在六幅以外,市區地是「長供長有」,只有市場相信政府有決心推出更多地皮,地價才有回落機會。

至於規管示範單位呢類表面功夫,我係發展商就死人都跟足,仲要比夠兩間「清水房」! 成本低之餘又可以比足面政府,何樂而不為?

識武功嘅曾司長,一次過使出九招,除左功夫了得外,實情計數亦有一手。

細拆九招,實招頂多三,六招屬虛。連發展商賣樓,要跟建設商會指引,都當一招,情況同去完廁所要洗手無咩分別。但點都好,左加,右加,俾佢加夠九招,等同當年孫公威勢!

九招之所以咁重要,正係九招見證回歸後樓市跌與起。零二年跌市,孫九招出台,到一零年大升市,曾九招頂上,意義正
係政府發出訊號,樓市政策,由寬變緊。

大盤一次過,要推五成單位。花旗讚成咁係最有效,減低用人為因素,製造假象,兼推高樓價嘅高招。

樓價貴一件事,對買家嚟講,買樓要買得透明。排隊買樓時代雖然引起炒「籌」,但至少大家知道做緊咩?

祖國經驗話俾我地聽,銀行收水喉之際,正係樓市降溫之時。息低、錢多,似乎樓價升勢難以抵檔。問題係,政府唔落重藥,政圈人指,政府依家最驚,反而係息口一升,樓價有影響,由於模唔清,所以繼續見步行步!

咁係咪算「重手」呢? 樓價又會唔會回落?

市況好當然發展商都好想一次過「清袋」,但想深一層一旦再遇海嘯價,一次過攞五成單位就可能對發展商銷售有好大壓力,如果反應唔好、分分鐘仲影響埋定價。

不過唔係無招可拆,好似發展商就可以將項目分期申請樓花同意書,分佢一、二十期,就可以全部變成小型項目,一樣有得「走棧」!

其實不論措施成效如何,樓價似乎註定仲會再上。原因?

伊娃鄭表明,政府無政策鼓勵市民買樓,當然亦無意復建居屋。

單是呢點,已經足證措施力度有幾強,只要無資助房屋,只有更多人會被迫進入私人市場,九招既不傷及根基,又何懼之有?

留言

匿名說…
香港穷人怎么办?
按照一号主义,二号体制,三号理论,四号法规,五号文件,六号惯例,贫苦大众就是勤劳,老实工作,也不可以拥有自己居住的房子. 社会要首先照顾黄牛党囤积, 炒卖房屋赚钱的权利. 跟珠宝, 古董, 名人遗物一样, 拥有房子就必须跟所有黄牛党比拼财产的多少. 所以穷苦的年轻人要买房, 当援交往往比老实的工作更踏实呢!
亞羊說…
又咪政府積極托市....

下半年.. 樓價大升多三成.

買本地地慘股

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將