封閉國度


彭博專欄作家Matthew Lynn,日前總結世界杯的經驗,就認為北韓七比零大敗於萄葡牙,就是反映一個封閉系統(Closed System)的最終結果: getting nowhere.

他引伸的投資Tips是: 不要投資同樣處於封閉系統的蘋果公司。

話口未完,蘋果就因為一分Consumer Report,令股價大跌十美元,而蘋果亦即時在Support Forum中,Del了所有有關Consumer Report的留言,以示不滿!

美國消費者聯盟旗下嘅權威雜誌Consumer Report「消費者報告」表示,蘋果嘅iPhone 4,天線設計有瑕疵,無線訊號接收欠佳。

佢地將iPhone 4,iPhone 3GS同Palm Pre,同時用電訊商AT&T嘅網絡,方法是工程人員喺間密室向部iphone 4發射信號,模擬用家在不同環境下的接收情況,發現如果把手指遮著iPhone 4 左下角內置天線的位置,信號就會大減,甚至令到部機斷線。

工程人員又測試咗多款使用同樣網絡的其他智能手機,結果發現,只有iPhone 4有訊號接收減弱、甚至通話中斷問題,但同「AT&T」嘅無線網路無關。

測試工程師話,如果「打電話」或上網時,觸碰到iPhone 4嘅左下角、呢個內置天線位置,訊號會大幅減弱,如果喺接收訊號弱嘅區域,仲會斷線。

對買左iPhone 4的用家,專家建議是利用不導電的膠貼,例如水管膠貼(duct tape)蓋著iPhone 4,側邊的天線縫位。

雖然賣相「唔掂」,但總算勉強解決到訊號接收減弱嘅問題。(好大理由相信網站測試人員是專登貼到膠貼咁肉酸,相信喬布斯見到肯定大發雷霆!)

「消費者報告」話,喺蘋果為消費者制定免費同長遠解決辦法前,佢地都唔會向消費者推薦使用iPhone 4。

要知道「消費者報告」係一分有對消費者有影響力嘅雜誌,自蘋果喺零七年推出第一代iPhone以嚟,一直對每一代iPhone都推崇備至,不過佢地而家話可以Skip使用iPhone 4,將會對呢部機嚟緊嘅銷情構成影響。

WSJ即時做的網上調查,有四成多人就表明會因為呢分報告、決定暫時唔會用iPhone4著。

蘋果公司較早前將訊號接收問題,歸咎計算網路訊號強度嘅軟件有錯誤,仲話,已購買IPhone 4嘅客戶,如果想退錢,可以喺出機後30日內,將完好無缺嘅手機退番俾佢地。

今次係消費者報告首次對蘋果手機作出負面的評價,亦都反駁左蘋果公司早前,對iPhone 4接收問題的解釋。

蘋果公司當時將問題、歸咎手機計算網路訊號強度嘅軟件有錯誤。

其實不少分析一直都有提出,蘋果是成也喬布斯、敗也是喬布斯。當這位教主領導潮流時,蘋果股價當然可以屢創新高,不過一旦出現錯失,這個封閉系統會將顧客的回饋(Feedback)完全拒諸門外,結果可能會令一間企業滅亡。(大家記得喬布斯第一次是如何被趕離蘋果的董事會嗎?)

p.s. 喬布斯講過手機訊號欠佳,係由於消費者揸手機嘅方法唔正確。

唔通要咁揸機?

留言

Aladdin說…
用"死亡筆記"既劇照,正 !!!
ANGIE說…
我都覺得好正,咁嘅相都搵到!
And yea, we all should have a good listening ear!
匿名說…
I am using iPhone 4 for about 1 week without the bumper and I really don't see the problem is that bad.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將