繼任人

葛霖在「Good Value」(中譯:金融的王道,有點莫名其妙)中,講過作為銀行家,又要面對眼前咁多利益,首先要追求內心平靜,同時要學識人內在嘅貪婪。

那麼追求「榮譽」上的虛銜,又是否貪婪的表現?

雖然多次講過會繼續主持明年股東會。

但卡梅倫急於填補貿易大臣空缺,就改變葛霖決定。

61歲嘅葛霖,82年加入匯豐,炒房出身,精於外匯交易,之後掌管財資業務,同美國業務,02年出任行政總裁。

仕途一帆風順,但03年在前主席龐約翰策劃下,有分參與收購美國Houehold,亦成為任內最大遺憾。

眾所周知,葛霖本身亦係牧師,近期喺著作提到,資本主義未來係建基於誠實、可靠同令人信任嘅交易。

葛霖退,前高盛聯席總裁約翰桑頓,係熱門繼任人,但匯豐內部個別有保留意見。

董事局年資較耐嘅駱耀文、同方安蘭亦係盛傳人選,所以主席人選未必可以在一時三刻定出。

換句話說,似乎今日的匯豐,派系重重。

沈弼,浦偉士,龐約翰,再有葛霖,當中以退休後不問世事、既不從商,亦不沾手政治嘅浦偉士最令人懷念,反觀龐約翰,情況有如格老一樣。

今次葛霖提早退落嚟,匯豐內部接班部署大亂。

很有啟發性的路透Breakingviews提出,人脈網絡強嘅約翰桑頓,再加側重管理嘅紀勤,本應係最佳組合,但衰在兩個都唔係長駐英國。

FSA對美國背景嘅桑頓,有好大保留,更弊係佢本人而家長駐中國,更引來加快匯豐遷冊的猜想。

至於由紀勤續上又如何? 呢個正合乎獅子傳統。

何況一場金融海嘯,死過翻生的匯控同渣打,主席不謀而合都係由總裁升任,相反由外人做主席的RBS同北岩,早就葬身海嘯!

問題是歐智華仍未成氣候,加上紀勤野心太強,目前應未是時候。

葛霖出任新職,如無意外,會為英國加強營商,同推廣。

但好笑係佢前部下,歐智華方話,英國監管太好,要離國去也!

匯豐架構繁複,控股公司搬,但佔三成盈利歐洲業務,仲係英國註冊,要搬似乎講就易,做則困難重重!

留言

匿名說…
dear moneycafe,
may i know where is debby? is she on holiday or gone as well?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)