熱錢狂潮


面對熱錢狂潮,上星期,我地已經從不同角同,睇下銀紙點貶值,市民點爭相增值。而網民亦都「我有野講」!

對於QE2,有留言直指,即係金融海嘯二,最後就窮者愈窮!

埋怨無用,埋怨之餘,要學識抵抗銀紙貶值,先係最實際。

「豬士厘」就作左首打油詩。

量化寬鬆第二波,
狂印銀紙相當多,
通脹日子怎渡過,
不買房子買甚麼。

我們的觀眾,果然勁!

熱錢充斥,磚頭有價,但政府依家連樓都落閘,可以買,但變相兩年禁售期,想投資,又點算好!?

有網民建議,買個龕位。的確,同樣可以炒供求,但呎價仲貴BOR!

在生做樓奴,死後仲要做龕奴!

嚟自美國嘅QE2,令香港成為資金接貨區。網上留言對美國批評唔多,反而鬧政府仲多!

鬧咩呢? 就係鬧聯匯。留言直指,香港脫勾,大家就唔使窮。不過,上亞厘畢道船頭驚鬼,船尾驚賊,咩都唔
敢試,代價就係犧牲我地香港市民副身家。

有網民話,曾生就嚟做完佢份工,最後,留低俾我地嘅,就係一堆空頭支票。

但聖誕權都有人撐,話聯匯係香港基石,反對有小部份自私自利嘅香港人,為自己,妄顧整體利益。

仲講到,聯匯一郁,香港根基不穩﹗

呢個世界,總係有人歡喜有人愁。有網民話,喺呢個升浪賺大錢,成功上岸,下半世唔使憂啦﹗

都係嗰句啦,與其等政府救、等美國收水、等亞爺施捨,不如自求多福啦,香港人!

留言

Unknown說…
主持,一個人想發達,唔靠自己,難道還要靠政府或其他人嗎?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將