金融異見份子

三十四頁紙,任志剛由香港金融沙皇,被打成香港金融異見份子。

官員之後,政客,社論群起攻之。部份政界人士,就要求佢解釋文章動機,同立場逆轉理由,一下唔為意、幾乎以為任志剛已經變相「雙規」?

市場發展,經濟貨幣政策,意見可以有,並且可以好唔同,就算內地時有發生。

君不見,唔少內地評論對中央經濟政策力數不是,窮追猛打,更大鬧人民幣國際化係錯誤決定。

如果以過去內地呎度,呢班人一早被打壓,但無!! 相比之下,金融異見份子任志剛呢幾十小時獲得既對待,在在反映從政人,同財金系統膽怯異常!!

任志剛呢位持不同意見人士,突然衝擊聯匯,動機的確成疑。但動機成疑,唔代表理據不足。

如果因為懷疑動機,就推翻立論,鬧佢既好一批人,先係異見份子。

呢批異常份子,企圖製造既定事實,背後理據,令人想起國皇的新衣既故事。

政府可以唔加入討論聯匯,呢點當然清析,但唔應該唔俾外界有討論同批評既空間。

更弊,係過去三十幾小時,社會明顯形成一套主流意見,就係巔倒邏輯,包括將檢討聯匯,等同於脫勾。

更甚係,製造脫勾,就等於香港玩完、世界末日既事實。

呢個其實係將一個討論,帶到一個極端既辯論議題上,最粗劣同低裝既招數!!

力撐聯匯既理據,離唔開一句,就係過去三十年制度行之有效,協助香港經歷風風雨雨。

但如果用主流人士既邏輯思維去反駁,我地又可以問,自己過去三十年無病無痛,身壯力健,係咪代表嚟緊既歲月,會繼續精力充沛,保證唔會有事?

陳德霖駁斥任志剛,話聯匯不是通脹同資產價格暴升既主因,佢低估市場智慧之前,亦顯示自己功力有限,因為佢錯用新加坡做例子做檔箭牌。

無錯,新加坡通脹亦高,但唔好搞錯係,新加坡都行緊有管理匯率機制。但斷估,佢又解釋唔到,內地通脹得百分之三,香港超過百分之五既理由,無他,佢忘記港紙比人民幣貶值兩成有多!!

批評任志剛呢個金融異常份子,理由可以好多。的確,聯匯佢有份搞,九八、零三,兩個黃金機會都錯失。

到零五年將機制強化,雙方兌換保證,更令香港綁手綁腳。

我地猜不透點解會突然轉軚,又或者佢係咪想贖罪。

但聯匯檢討,不等於要就此即時定存廢,但現制度涉及既機會與成本,愈嚟愈唔符合效益,亦係市場共識之一。

敝台或許可能予人挺任之感。但事實我地只係尋求更大討論空間。

至於撐唔撐聯匯,觀眾稍後可以登入MONEY CAFE既FACEBOOK Page,投下一票。

留言

匿名說…
大家都叫Joseph,你實幫住佢啦~~~

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將