單身大長今


太多人追逐太少商品、價格必升
太少人追逐太多商品、價格必跌

在GARY BECKER之前,相信誰也不能相信如婚姻及戀愛可以用經濟學理論去解釋。甚至在BECKER取得諾貝爾獎前,他的理論都被視為「怪雞學說」。
九三年諾貝爾經濟學獎得主BECKER 貝加,其中一個家庭理論(A Theory of Marriage),就係將非貨幣元素、好似係求愛引入戀愛同婚姻生活中,作出一個profit and loss statement,並指出婚姻生活中的性行為帶來歡愉(sexual gratification)及家務等都可購買(如嫖妓、請家務助理、園丁及司機等),但生孩子就唔能夠「外判」,因此孩子在婚姻關係中絕對重要。自此之後,相關的研究成行成市,二○○一年二月更有經濟學家撰成「The Economics of Prostitution」。

聽來好似好計算、但其實男女之間不是有很多計較嗎?

要解釋「港男港女」現象,一樣可以由經濟學去解釋。

香港女士面對近年經濟起飛、財政能力甚至超越港男。

男士以往提供到的獨有服務、例如金錢、禮品、大屋、汽車,通通對今日女士來說,「THE MARGINAL DIMINISHING RETURN」都大幅下跌,甚至好似貝加提出「生孩子」呢個家庭核心產品、一樣可以靠外判 (生完要仔唔要佬、或索性一夜情搞掂,不需要一定結婚先會有細路),因此先出現咁多「單身大長今」(唔明出處,請睇孔少林鉅著),佢地寧願單身自由自在,都唔希望要個不濟「港男」,反而令自己出現負回報。

咁左咁多,希望大家明白,要解決「港男女」現象,一是男士要提供獨特的服務 (都唔使多講:愛心、關懷),先可以提升自已 DIMINISHING RETURN,第二就係女士要降低自已要求、或索性同港男一樣、出外搵食算數......

留言

匿名說…
青姐好好笑,
用自己個ex來做例子,
港男真係小心比人昆...
匿名說…
都唔知真定假....
匿名說…
昆明女人
明昆男人
哈哈哈.........
匿名說…
5 月15 日的 MoneyCafe 上, 辯題為 [港男與港女之洪溝], 本人非常認同胡小姐的見解及辯證非常合理,因為?態度真誠,而且能代表香港女性的心聲。

謝謝 !!
pakman說…
Tomorrow... There will be more.

I have been thinking about QDII and this for the whole week.

So it should be a good show.

Shuen

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將