黑洞 (號外)


聯儲局兩日前聲明無提及一句次按,但唔夠兩個日,歐洲央行就作出九一一事件以嚟最大規模萬億救市行動,到底歐洲係咪知道一啲我地唔合道東西?

英國金融時報專欄提出,歐洲央行嘅舉動,只係由於隨夜利率大幅飊升,因此需要透過公開市場運作,將資金注入銀行體系,運作幾乎係機械式。

雖然歐洲央行以fine tuning、即係微調去形容今次拆借出資金,不過九百幾億歐元嘅規模,就係平日公開市場運作嘅十倍,絕不是微調。

因此,真正嘅問題,唔係歐洲央行到底知道咩特別問題,反而係向央行借入短期拆息嘅49間銀行,到底點解要咁恐慌拆入咁龐大資金。

金融時報認為,事件除左反映銀行需要預留資金應付本身問題外,更重要係認為整個金融市場嘅虧損、會比而家估計嘅仲大。

華爾街日報引述分析員話,真正需要咁多短期資金,其實係對沖基金,如果佢地仍然出現資金短乏,而低價出售手頭組合,可以造成金融崩潰。

央行出手,非旦不能夠穩定市場信心,反而予人一個清楚信訊: 一個深不見底的黑洞已放在眼前,雖然無需恐慌,但有足夠理由轉軚,相信調整時間真係會比預期長....

不過在黑洞中又見一絲曙光: FT社論話實在無需恐慌,Economists就撐伯南克,認為而家佢唯一應該做的,就是堅持己見 "the right thing for Mr Bernanke to do is to keep standing firm.",唔知大家又點睇?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)