紅地毯


星期一有無睇金球獎頒獎禮?

金球獎1964年以來,第一次取消紅地毯同頒獎禮,連攞到最佳男主角獎Johnny DepP都無到。

公布結果個刻,台上數埋亦唔夠十個人。

搞成咁,全因為荷埋活演員工會,聲援罷工編劇。

成件事要數番七年前,01年編劇同製作人協會、訂定左當時新興DVD收入分帳方法,合約去年屆滿,編劇要同電視台製作人談判,決定收入分配。

不過談判最終決裂,電影電視編劇工會DGA由十一月五日開始罷工,參與人數估計達一萬二千人。

研究機構已經估計,經過三個月長罷工後,整個行業已經損失左十四億美元。

DGA要求提高DVD分紅比例,原因係今時今日觀眾肯入戲院比例非常少,估計今年美國票房只有96億美元,相對於成個DVD市場,銷售就高達234億美元,DGA因此要求分紅比例由0點36%大幅提高至2點5%。

不過電影電視製作人聯盟就反對編劇公會「加人工」建議,藉口係票房無保證,舊年十套上映電影,就有四套蝕錢喎!

喬布斯

其實成個談判核心唔單止在DVD,DGA同蘋果喬布斯一樣,睇到未來電影市場已經由DVD轉投到新媒體,包括互聯網同手機上。

DGA主席阿普特已經講到明啦:「THE INTERNET IS NOT FREE!」

以蘋果最新推出嘅網上租片服務,減價到每輯三美元唔使,呢個市場肯定係金蛋。

而經過近三個月DGA罷工後,已經開始改變觀眾同廣告商嘅行為,由傳統大螢幕、轉到去新媒體。

有媒體公司估計,如果今次罷工延至三月,咁三大電視網絡收視率會跌至百分之八,如果延遲到五月,更會大跌一成三,而流失廣告、當然係流失去網上廣告市場。

而家關心係一個月後舉行嘅奧斯卡頒獎禮,到底會唔會受影響?

講緊是總值八千萬美元的廣告市場,每三十秒廣告就要一百七十萬,無左點算?

留言

damon說…
又係錢....!!身為編劇..請先交出一個好劇本才想分紅吧!!近年荷里活的電影已經失去故事性...寫出令人驚喜結局的編劇已經難求..!!怎樣才算是令人驚喜的結局...(我只想起鬼眼..七宗罪..)
無名說…
都係雞同蛋既問題,如果編劇薪金吸引,就有更多人願意投身入去,先有新既衝擊,而且票房係來自新媒體的話,咁無理由編劇有份做,但係又無份分享成果架喎

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)