開口中

今晚聯儲局到底減幾多息,睇利率期貨話半厘係七成,我地都膽敢做下預測,估計有半厘。

係咪開口中,好快會知,不過斷估伯南克為左向市場證明、自己喺上星期無減錯息,一定要繼續維持減息半厘,佢,根本無得揀。

最近數據雖然反映美國耐用品訂單升幅比預期大,消費信心指數即使回落,仍然好過預期,不過,樓價就仍然錄得按年最大跌幅。

有唔少大報評論都提過,伯南克之前因為唔知「傻珍」事件,因此眼見歐洲股市股災,就連放假日子都急急腳跑番聯儲局,開個視象會議決定減息四分三厘,避免美股出現崩潰。

無論有無法興事件、又無論伯南克事前到底知唔知,今時今日,伯南克已經「BEHIND THE CURVE」,要減息四分一厘已經係萬萬不行,減夠四分三厘?聯邦基金利率一旦跌至2.75厘又會令自己無咩空間「走棧」。

其實上星期伯南克突然減息四分三厘後,金融市場普遍表現都係回穩,好似標普五百指數喺減息後回升左一成七,而英國富時指數亦升番一成三,可以說,雖然未見黎明,但最差情況已經過去。

金融時報話,美國一個月前的經濟的確係陷入衰退,不過經過一個月來發展,隨著金融市場回穩,對經濟前景可能無之前咁悲觀,不過股市永遠是走在經濟之先,亦因此容易過分反應,到底前景係點,相信很快就會知道。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)