網絡三國


GOOGLE行政總裁Eric Schmidt ,打過電話俾雅虎行政總裁「楊致遠」,所謂何事?

原來係問有咩幫拖?

Schmidt話,可以協助雅虎「抵抗」微軟嘅收購。雅虎方面,亦證實兩人通電話。

按照美國反壟斷法嘅規限,GOOGLE當然唔可以加入雅虎嘅收購戰,不過其他方法多的是。

好似淨係「科水」,或者向Yahoo!提供一個guaranteed advertising revenue,總之就係要Yahoo!繼續獨立落去。

但目前雅虎可以話「唔憂賣」,即使微軟以每股31美元嘅高溢價提出收購佢地,雅虎聲明只係話會考慮所有可能,包括可能接受或者維持公司獨立性,但目標都係以股東最大利益為依歸。

英國金融時報報道,微軟準備將收購價提高到每股43美元,提係收購價仲有近四成提價空間。

微軟收購雅虎,明顯係想挑戰GOOGLE,喺搜尋網站「一哥」地位。

好似Simon 所講,微軟收購雅虎最精采係呢句:
「Today this market is increasingly dominated by one player. Together, Microsoft and Yahoo! can offer a competitive choice」。

因此,佔左online advertising五成市佔率的GOOGLE,技術顧問「德拉蒙德」都要在GOOGLE網誌上表示,微軟收購雅虎,是企圖將微軟喺電腦軟件業嘅壟斷,進一步申展到互聯網嘅領域。

他指,互聯網行業公開競爭,是十多年以嚟網上革新嘅主要動力,一旦微軟成功收購雅虎,會逐漸破壞行業嘅公開競爭。

他認為,壟斷軟件業嘅微軟,同雅虎合併後,只會限制消費者,唔可以隨意使用到微軟市場競爭對手嘅電郵、即時通訊同其他互聯網相關服務,對消費者唔公平。Google促請世界各國政府嘅監管機構,反對微軟收購雅虎。

本身佔左online ad 五成佔有率的GOOG,已經咁快憂慮微軟同雅虎會雙劍合璧,唔通MSN加上Yahoo!真係會變成Killer?

只是短短幾日時間,已經有連環、合縱,而家可能仲有反間,真係好似睇緊一輯網絡三國誌一樣。

留言

Roger So說…
其實可能只係 Google、Yahoo 和大部份非微軟產品使用者的反微軟情感作祟...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將