零機價


事隔一年,又到朝聖時間。

新嘅3G版,賣點係薄、速度快,亦突破咗同微軟軟件唔兼容弱點,可以支Microsoft Exchange Server。

新增仲有全球衛星定位GPS、電郵、文書甚至POWERPOINT通通用到,標榜是最好用商用電話。

入門「8G」版賣199美元,足足比2G版擘價一半,容量大啲「16激」型號有白色機身,賣299美元。

以為199美元平?分分鐘可以係零機價出機。

其實iPHONE今次最突破的、其實不是機能,是蘋果同網絡商改變了分帳策略。

好似美國AT&T由於作出大量補貼,所以蘋果唔會再喺月費中獲得「分帳」。換言之、網絡商日後唔使再聽Steve Jobs指指點點,可以自由定月費計劃。

AT&T就繼續以綑縛式收月費30美元,比舊型號貴咗10美元,仲要迫你即場登記上台,唔可以好似 2G版本拿回家中再解。

英國的O2更進取,傳出佢地準備對高用量用家作出「零機價」補貼。

好明顯,今次蘋果大平賣iPhone會觸發市場減價戰,明顯對「諾基亞」同出BLACKBERRY的RIM構成壓力。

新機仲要等一個月,不過舊機就爆發大量「逃亡潮」。上eBay查一查,3G版本一推出市場,大量2G版本已經大量放上網促銷,部分減價到二千多元就有交易。

不過事件證明,喬布斯過去一年的綑縛式銷售並不成功,AT&T賣出的數百萬部iPHONE,至少有幾十萬部流入中國,UNLOCK成了一批改機商最好收入來源。

可能喬布斯都知呢招行唔通,因此美國以外地區都不再作綑縛式銷售,今次3G版本仲徹底由網絡商定價,務求短時間內打低微軟及RIM。

目前微軟佔手機市場約一成四,佢地目標是增至四成,加上GOOG又會加入市場,看來減價戰是少不免,不急的用家不妨等下。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將