容易受傷的央行

有無人諗過用「積弱」、「容易受傷」嚟形容全世界最有權力嘅金融機構--美國聯儲局?

經濟學人話,就算而家唔係、好快都會成真。

目前聯儲局七個理事,有兩個空缺嘅提名,一直得唔到由民主黨控制嘅參議院批准,加上有一名理事已經表明、八月任期屆滿後,將不會再出任理事,令到聯儲局理事人數、連埋主席伯南克在內,可能減少到得番四個,將會是一九三零以來最少人數。

經濟學人話,民主黨遲遲唔肯通過新任命,好明顯係希望喺十一月總統大選後、可以重新提名人選控制聯儲局,因為伯南克任期亦會喺兩年後屆滿。

不過最令市場擔心嘅係遲遲無人選,可能會影響到聯儲局貨幣政策。

因為決定利率嘅公開市場委員會、係由七名理事、再加五個來自地方聯邦儲備銀行總裁組成,而傳統上來自地方總裁一向被視為「鷹派人物」,較傾向加息對抗通脹,

如果理事人數真係比來自地區總裁仲少,不單止違反左聯儲局創辦人、平衡地方同中央勢力原意,亦會令息口去向變得更家唔明朗。

面對今次伯南克高調唱番好美元,經濟學人認為係保爾森已經再無辦法,一定要出動伯南克先可以收科!

商品大王羅傑斯就對伯南克今次評論非常看不過眼,話佢令美國通脤問題惡化,更指最新發表希望美元轉強言論,係顯示佢連基本經濟都唔識。

使唔使咁激?

留言

匿名說…
早前有線播出有關青姐語錄片段,其中一句[你玩股,股玩你]最先講唔係青姐,係張仕佳在其中一集 Money Cafe 講先,正確係張仕佳語錄,後經青姐抄錄,才變成青姐語錄,請不要誤導觀眾  謝謝
匿名說…
To Moneycafe/有線財經,
其實可唔可以喺5:00後(5:30個slot除外)保持用兩行tickers來顯示D股價,因為有時真係等到頸都長都未番轉頭..

唔該晒!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將