摩笛


一間大行同時間要supsend 多間大藍籌的 coverage,今次大摩可謂創晒紀錄。

一向吹開「摩笛」的大摩,今個星期少了一個「星級」分析員。

呢幾年多次準確預測大市轉向嘅分析員Rob Hart「夏朗」,佢當年接替卓伯德,先睇地產,後睇洋行股,之後仲做埋策略員,佢最近發電郵通知友好,話自己今個月底就會離開工作咗12年嘅證券分析崗位。

不過,夏朗唔係轉去其他行做嘢,佢會轉到一間叫sansar對沖基金做buy side,即係同佢上手Peter Churchosue一樣,走去做Buy Side。

其實喺佢兩個之前,有好幾個知名分析員都唔做分析員,走去做芬佬,好似我地cafe 另一位常客張一鳴、
又或者係年幾兩年前嘅瑞銀林奮強、都不約而同由分析員轉做芬佬。

聽聞夏朗離開大摩後,會搬去新加坡住,可能喺香港做分析員真係相當大壓力,一旦要退離「火線」,大家都寧願揀個環境好啲、空氣好啲地方做嘢!

不過Rob Hart一走,據聞大摩成個研究部門即時地震,影響仲相當大,可以話半個大摩嘅研究部門幾乎癱瘓

一批大藍籌,好似係地產綜合企業、包括長和、太古、九倉、第一太平,以至夏朗近年一直睇好一批澳門濠賭股,好似係新濠、信德、銀河娛樂,大摩都因為夏朗走人,要SUSPEND COVERAGE,即係話無人跟,之前嘅評級同目標價都要撤回。

是關同佢一齊走,仲有大摩另一名分析員,由於兩個加加埋埋睇成十幾隻股分,大摩先要被迫暫停評級,話最遲120日內會cover番。

中環人話,大摩近期四圍搵人,頂夏朗。但難就難在,夏朗之前跟太多公司,加上出面夠資歷分析員真係買少見少!

八卦友話,夏朗分析公司就無睇市咁叻!例如港鐵咁,合併前,同合併後,目標價都係19元不變,成為圈內一時佳話,話佢目標價3年都無變過。

大摩摩笛一向夠響,一吹就中,不過近年「摩法」有啲失靈,似乎佢地地位已經被高盛取代,佢地之前出嘅匯豐報告、叫人沽都不特止,仲指明要買認沽證,結果滙豐最低落過去104蚊。

上星期講國泰分報告仲經典,一面叫人沽出十月到期嘅國航認購證、改為換入國泰十月到期嘅認沽證,話呢個組合肯定會賺錢。呢招以研究報告加入埋短期衍生工具做對沖,就令高盛足以成為首席摩童。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)