501


還記得年多前的「神豬俠侶」的廣告?

John Anderson,Levi's行政總裁,前年先坐正。但已經加入Levis廿七年。

就憑佢一句:「One size fits all」的市場推廣策略,值得同大家考究下。

話說Levis,要重新推廣市場。左諗右諗,決定用501系列做重點產品。

John Anderson諗左條「橋」,話自已嘅501品牌,直腳剪裁係全球時裝趨勢。所以以後501日後唔分美國size、亞洲size、歐洲size,而做廣告推廣,亦完全統一。

John Anderson話,Levis501嘅牛仔布料,著上身可以即時反映到人體曲線美嘅優點。所以全球剪裁統一化,絕對無問題。

不過分析員就話,老實講,Levis其實想慳錢。

面對舊年盈利大跌9成8,全球經營成本上升,一定要「做的野」。

做慣marketing嘅人話,levis策略唔係完全唔可取。事關佢地之前廣告策略,有的精神分裂。

以佢地依家大力推廣嘅501為例。依家歐洲當係旗艦貨品推廣。但美國只係一般貨色咁銷售。依家統一推廣,策略正確。但統一剪裁呢招,就真係wait & see!

其實舊年見油價高企,運輸成本升,John Anderson就索性美國賣嘅產品,部分唔再做OEM,直接在美國做。

依家搞埋「one sizes fits all」。正正話俾大家聽,經營環境咁差情況,做管理層真係要諗計。

留言

匿名說…
Baw, kasagad-sagad sa iya ubra blog!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將