屬真屬假


以前買樓,我傾向揀新樓,因為裝修簡簡單單已經住得,最貴嘅廚房同洗手間原則上唔駛再整過就住得,但宜家越嚟越唔敢,因為見到的價單,又內籠,又窗台,又工作平台,又露台,又實用,又建築,好復雜,越嚟越怕怕。

仲記得買第一層樓嘅時候,實用係建築面積嘅八成一,到換樓,實用面積係七成半,到宜家買新樓,實用可以係建築面積嘅六成半,仲要正如我地節目樓盤傳真所講,若果真真正正用呎度一度,根本無加可能有六成半咁多。

於是大家就唸,點解決呢個問題,早前地產建設商會已經同意實用面積,會係包括單位主體面積同露台面積,並會將單位各個窗台面積逐項列出。運輸及房屋局話,希望最快喺暑假落實安排。

事情發展係改善左,但計我話,根本問題核心並不在於計唔計平台窗台工作平台呢的問題,因為要知道道高一呎,魔高一丈,問題核心喺要統一計法,統一建築計法,點解的樓盤列出實用同建築面積,業主都有好多投訴,不單在窗台工作台露台問題,問題在於建築牆身有幾厚,仲有各個發展商對建築面積嘅定義可以各自不同等等。

另一方面,我只是小市民,買樓,除左要住,亦要睇價格,實用面積合理化之後,又點呢,建築面積就可以不合理化,賣樓嘅時候又點,附近嘅舊樓,用緊建築面積嚟開價,自已個住宅又有實用面積嘅賣番出去咩,要了解香港長期以建築計價,首先大家係咪要先唸統一建築面積嘅計法,咁多疑題,就等下周一施老闆施永青,為我解扣一下,香港業主有住得幾慘!!!!

留言

匿名說…
你唔駛諗啦!
老C係地產佬, 點會幫小業主講0野!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)