西門子



上星期一周風雲人物揀咗西門子Siemens行政總裁羅旭德PeterLoscher,因為西門子在七月八日宣布全球裁員接近一萬七千人,佔總人手百分之四,當中德國佔左減裁員總數嘅三分一。

羅旭德零七年年中先接任,上任一年,就做咗好多曆史性改變,包括接任隨即攪結構重組,將九個營運部門,合併做得番三個,仲有今次咁大規模嘅裁員,都係公司嘅第一次。

呢位年過六十歲嘅羅旭德,係澳洲人,係西門子一百六十幾年嚟第一位唔係德國人,外來空降嘅行政總裁,佢都幾勁架,識五國語言,德文,英文,法文,太太係西班牙人,當然識西班牙文,佢連日文都曉。

羅旭德嘅接任,要由一段世紀大企業醜聞開始講起,因為西門子喺96年被揭發,有以數億計歐元帳目不翼而飛,成為全球轟動一時嘅巨額商業賄賂案。雖然原嚟嘅行政總裁柯菲德,調查後被認為同賄賂案無關,但又被指逃稅,又得唔到管理團隊支持,喺舊年四月辭職。西門子就用咗短短四十日嘅時間,揀咗原本喺Merck藥行嘅第二把手羅旭德接任。

新人事,新作風,羅旭德一上場,連習俗都要改,就暗示大家唔可以咁德國,佢堅持所有重要會議嘅討論都要用英文。但暫時嚟睇,市場未喺對佢嘅改革好受落,而公司第二季盈利亦要倒退六成七,股價亦都由舊年底逼近百一蚊歐元,跌到宜家只有只有七十歐元嘅水平,半年累積跌幅三成,仲有今次裁員,目的當然削減成本,但員工呢,就覺得公司冷酷無情,計劃發起上街遊行。仲有賄賂案雖然喺歐洲賠過億了事,但喺美國,仲調查緊.....。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)