商品熊


商品市場面臨熊市,從技術走勢睇的確成立。個別商品已經由高位跌左兩成。

油價跌至117美元一桶,由高位岩岩跌左兩成,技術上正式踏入熊市。

其他商品情況類似,農產品商品跌幅更大,一度引起全球糧慌的米價,由高位跌兩成九,而較7月初高位,玉米更跌超過3成。

反映19種商品價格走勢嘅CRB指數由高位跌一成六。

單係上個月,跌幅達到1成係1980年3月以嚟最大跌幅。

當然各類商品中,油價表現最值得關注,彭博嘅評論指,油價表現,正反映全球經濟放緩,會影響石油需求。

鄧普頓的麥樸思話,新興市場仍然對石油有龐大需求,問題係價錢太貴,一定要調整。

供求之外,另一個左右商品價格走勢嘅資金外流。

商品熱,過去吸引大量資金流入巴西市場,但根據巴西交易所資料顯示,上月分當地錄得近50億美元資金淨流出係8年半以嚟最多。

之前賭油價升嘅投機活動亦180度轉變,最新數字顯示,期油未平倉合約比上月底大增1倍4,但呢的全部係沽空倉。

特別是看到拉丁美洲國營油公司近日大手買入沽空倉對沖,因為佢地睇油價喺出年年底,會落到70美元一桶。

觀乎,誰可以說今次商品大牛市不是由炒家一手做成?

到底今次商品牛市是否轉勢? 商品熊市又是代表股市熊市結束? 以目前環球經濟轉向疲弱,零九年經濟不明朗來看,投資市場似乎是宜審慎居多。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將