So far, so very good!


九年前時代雜誌選出拯救全世界嘅夢幻組合,包括當時聯儲局主席格林斯潘、財長魯賓、同副財長薩默斯。

呢個三個人當時成功處理亞洲金融風暴、以至對沖基金LTCM倒閉引發嘅全球危機。

事至今日,有全新嘅「救火隊」,舊人仲有一個國家經濟委員會主席薩默斯,而蓋特納就出任財長。至於喺中間嘅沃爾克,就出任新成立嘅經濟復甦委員會主席。

呢個星期對於呢幾位重量級人物,外界都有唔少報道,我地不如睇下一啲重量級人物,點評價佢地。

先講下薩默斯,大家都認同薩默斯學術成就,定係經濟遠見都係超著,好似雷曼兄弟破產前,佢就力排眾議,提出要注資同收購金融機構不良資產,被稱讚有遠見。

前美國國務卿基辛格就曾經讀佢、每一任嘅總統、都應該幫薩默斯喺白宮留番一個OFFICE!

經濟學人就對呢個組合評話係、「So far, so very good」!

當天經濟學人向一批經濟學家做調查,絕大部分都選奧巴馬,認為他布能力拯救經濟。結果他選出的財金班子,應該不會令經濟學家們失望。

四個財金官員之中,三個有PHD經濟學博士銜頭,唯一無嘅蓋特納,就係銀行業內備受推祟中央銀行家。

說到蓋特納,睇下佢地當時直屬上司,前財長魯賓點評價佢。

魯賓喺佢嘅自傳「IN AN UNCERTAIN WORLD」中,稱讚蓋特納喺處理墨西哥國債危機之中表現出色,話佢對亞洲形勢非常熟悉,喺泰國同印度長大,又喺東京財政部辦事處掌管過要職,能說中文。

最重要係佢有天賦才能,可以同任何人輕易相處,「Terriffic common sense」,以及非凡嘅政治判斷力。

魯賓特別提到,蓋特納係由當時擔任副財長嘅薩默斯一手提携。

不過有個少道消息,就話蓋特納係因為有一次財政部會議上,同薩默斯意見不合而針鋒相對,咁先引起魯賓注意!

無論邊個版本,經濟學人話呢個團隊雖然強,但每個人都自我中心,加埋沃爾完呢個重量級人物,反而驚「人多手腳亂」,即係話奧巴馬最終唔知聽邊個講好。

真係要睇下一月二十號後,有咩會change啦!

留言

匿名說…
0見識.0常識.0認識.0知識.更是0分析
就是(五識0知青) !!!!!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)