遇強愈弱

銀行業已經進入比併資本充足比率高低年代,作為留著投資者嘅指標。

過去一段時間一啲經營不善嘅銀行,好似係花旗同蘇格蘭皇家銀行,因為得到政府注資拯救,令佢地嘅資本充足比率,比一啲經營良好銀行仲要高。

而一啲過去資本雄厚嘅銀行,好似係星展同渣打,就需要集資令自已更強。

有證券行計過,滙控股本對資本率,而家反而跌至區內十四間最差銀行之一,佢地相信滙控將會係下一間集資銀行。

看看星展,繼早前裁員節流之後,又向股東伸手集資。

星展話,供股後,核心一級資本充足比率會由百分之七點八,上升到百分之九點九。

其實早在海嘯前,這個水平已經相當充裕,奈何今天看來,竟是有點落後於人。

看看區內銀行近期集資的名單:

渣打:28億美元
瑞穗:39億美元
澳洲國民:17億美元
麥格理:12億美元

分析員話澳洲銀行資本充足比率較低,集資唔算意外,但連星展都申手攞錢,就是反映多間銀行默認要股價回穩,大前題已經變成鬥資本充足比率高。業務表現,反而係其次。

格老在上期經濟學人(其實今個星期是休刊一周),已經明言銀行目前最重是要是固本培元,市場對銀行資本的要求,是他過去75年從未見過。

說了那麼多,其實也是想講,第日大家見匯豐集資,也不應太大驚少怪吧.....

留言

匿名說…
0見識.0常識.認識.0知識.更是0分析
唯獨(五識0知青) !!!!!!
匿名說…
Capital raising by HSBC is inevitable. It is not the internal operational requirment but the competitive disadvantages compel it to take such step to maintain its global position.-SC

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)