低頭

繞釀個半月嘅延長董事禁售期事件,終於告一段落。

結果係有啲出人意表,因為喺事件上一直態度強硬嘅上市委員會,態度上突然出現一百八十度轉變,就係幾乎作出全面讓步!

由示原來建議,最長七個月禁售期,一下子縮時只有三個月,即係比而家規定嘅兩個月,只係多出一個月「咁大把」!

港交所話會再尋求業績以外,上市公司加強向股東匯報嘅方法,不過對於原來提出季度業績嘅建議,就只係變成一個長遠嘅考慮方向喎。

港交所上市科主管韋思齊話修改延長董事禁止買賣期方案,唔算係向壓力低頭。

原本四月一日實施嘅新例,上市公司董事喺一個財政年度最多有7個月唔可以買賣股分,大幅讓步後,如果一年只係公布兩次業績,新嘅禁止買賣期只係3個月,如果「肯」行季度報告,就最多5個月。

新方案係公司公布全年業績前,由依家30日唔可以買賣股分,改為60日,中期業績就維持30日前唔買賣得股分。

港交所上市委員會喺臨近開例會前,決定將會議改為政策性會議,通過修例。

至於較早前,由行政總裁提出嘅將季度業績,同延長禁止買賣期通盤考慮方案,港交所話,季報仲要等證監會研究。

據我地了解,原本由證監會提出嘅季報業績報告,舊年被叫停。

上市委員會話,季度業績係「長遠」目標,短期方面,可以再諮詢業界,睇下上市公司可以用咩形式公布季度報告。

到底港交所肯作出咁大讓步,轉捩點都底係咩?

表面睇,係終於收到證監會書面回應,正所謂大家「好落台」,不過要留意,喺今日上市委員會開會前,長實主席李嘉誠首次就事件表態,認為應該將原定四月一日實施嘅新例無限期押後,再進行諮詢。

「首富」嘅影響力真係不容忽視!

港交所最終作出讓步,最大壓力,來自超過2百間上市公司聯署反對,當中包括長實主席李嘉誠,佢接受報章查詢時話,董事禁售期問題,對香港事關重大,應該再諮詢。

事件亦突顯監管機構內部予盾,有意見指,會促使港交所加快上市委員會改組。

不過一直支持、將董事禁止買賣股分期限延長嘅財經事務委員會副主席湯家驊話,政府喺上市公司壓力下,最終要作大幅讓步,俾投資者好壞印象。

留言

匿名說…
一边说担心外国势力,另一边说是改善企业管治.这个问题永远说不完说不清. 最后还是依赖适当的平衡和不断的调整和监测-SC

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)