過三關

力拓要錢債,又面對BHP虎視眈眈,而中國鋁業喺中央支持下,用近二百億美金增加喺力拓嘅投資,亦成為內地最大單一海外投資。

中國鋁業話,期望同力拓有更大合作,會委派兩名成員,加入力拓董事局。

雖然今次中鋁走出去,事場反應都係相當正面,不過中鋁仲要再過三關。

第一當然係力拓董事會,事關喺今日協議前夕,力拓候任主席「Jim Leng」突然離職,突顯左同首席執行官「艾博年」之間嘅沖突,相信董事會內,仍然係有唔少不同意見。

第二當然係要澳洲政府嘅祝福,因為舊年中鋁首次入股力拓時候,已經訂明再增持要先得到澳洲政府批准。

不過以現任總理陸克文,同內地咁密切關係,相信問題應該唔大。

至於第三問題係融資,不過如果有「阿爺」支持,國資委出面問題應該唔大。

其實睇返內地企業過去走出嘅歷史都唔係太好! 唔計中海油以185億美元收購優尼科失敗,中投公司舊年50億美元投資大摩,以及30億美元入股Blackstone百仕通,事隔一年投資已經無左四分之三,大約無左六十億美元。

其他內地金融機構「走出去」、都係慘痛收場,好似係國家開發銀行,以三十億美元入股巴克萊,不過呢批投資最終唔見左八成。

至於平保更家唔使講!

但有內地學者都支持,認為中鋁增加投資力拓,正反映內地定出策略,趁經濟調整入股資源企業,有助將來鎖定合理嘅資源價格。

希望今次買的不會又是另一個教訓。

留言

匿名說…
我绝对同意中国国家副主席习近平在墨西哥表示,"今年是中国经济最困难的一年,挺过去就能见到曙光。有些吃饱了没事干的外国人,对我们(中国)说三道四。中国一不输出革命,二不输出饥饿和贫困,三不去折腾你们,还有什么可说的"。请问美国人你们怎样想啦!!-SC
匿名說…
【明報專訊】富通保險經紀捲入電盈種票疑雲未解,本報再收到一封由行政總裁Stuart Fraser發給員工的信件,指出經紀可送股票給下屬作年終獎金,公司不會干預。信中又要求員工向傳媒「封嘴」,不要與家人討論事件,回答顧客查詢時要跟隨公司草擬中的答案,此信函也屬敏感資料,不得外泄。富通發言人並沒有回應有否發出此信。

有富通員工表示,收到這封信前,已收到上級發出的短訊,表示公司不滿意捲入電盈事件,會發內部信給員工。

有冇搞錯,有冇搞錯!!!!!!!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)