隅田川

全球第三大經濟體系嘅日本,第四季經濟按年跌百分之12.7,係1974年石油危機以嚟最差。

對於呢個數字,經常出入東京的你可能覺得相當驚訝: 為何在新宿、東京以至大阪街頭永遠是人頭擁擁? 個個都是大都會城市人,從不令人感到經濟衰退?

的確,喺日本市中心你未必感受到經濟有幾差,不過去到東京日比谷公園,最少500人喺呢度扎營,踏入中午十二點,志願團體會派飯。

更多人集中到市中心「隅田川」兩岸,繁榮背後,細心睇,有近二萬個露宿者,每日期待經濟奇跡出現。

有幸有工開嘅,老闆要減薪。

以往消費推動經濟,依家老公買左部相機都唔敢同太太講。

有日本人形容金融海嘯威力,等於第三個原子彈爆炸。

當當經濟大國,日本經濟點解搞成咁?

一場金融海嘯令到資金流入日圓避險,推動日圓升到13年高位。

不過咁樣就犧牲左出口,豐田汽車、新力電視全部賣唔去,令第四季出口減少近一成四,係有記錄以嚟最大跌幅,

反而香港人最熟悉、到日本shopping消費就無受大太影響。

諷刺嘅係,日本經濟衰退嚴重程度,比起美國呢個海嘯源頭,仲要差多三倍,亦係主要經濟體系之中,表現最差嘅一個。

其實呢個對香港又何嘗不是一個警號?

留言

匿名說…
0見識.0常識.0認識.0知識.更是0分析
唯獨五識0知青!!!!!

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將