最後倒數

愈迫近星期四壓力測試結果,令人愈有壓力。(當然,個市就好明顯毫無壓力!)

今日先揭盎的是美國銀行,壓力測試唔及格之餘,需要集資額更震驚市場。

各大傳媒各自引述嘅消息指,美國當局正式要求美銀集資額介乎339至350億美金,呢個金額遠較市場原先指少一百億美金內多好多。

美銀財務總監話佢相當不滿結果,但形容銀行要提升資金水平,有好多選擇。

由於需要資金太多,美銀預計毫無選擇下,預計會俾政府持有400幾億美金優先股,兌換成普通股。

令呢間市值700億美金嘅銀行,現有股東股權被大幅攤薄。

觸發美銀要大幅集資係收購美林,聯儲局主席伯南克首次回應話,技術上佢從無來施壓,一定要美銀完成收購。

不過要留意,伯南克講法是有些取巧,因為他說是「跟據已公開的文件及紀錄.....我威脅劉易斯。」

咁無公開個部分? 真係只有他們自己知。

難逃被政府變相國有化,已經無左主席職位嘅劉易斯,預計會面對更大壓力,可能提早落台。

而佢當年一手策劃入股嘅建行,就大派用場成為套現工具。

佢地今個星期四,手持其中135億股建行解禁,可以沽貨。全數賣出,可以套現大約80億美金。

目前資料顯示,壓力測試結果,會將銀行分為四個級別,包括需要額外資本應付更嚴重衰退、需要額外股本、以及有足夠資本同充裕資本嘅銀行。

大部銀行都會介乎中間兩個級別,而需要額外股本銀行,預計會喺星期四公布埋配股集資嘅方案。

至於花旗已經傳出喺壓力測試後,會配股集資六十至一百億美元。

諗起成十間銀行會輪著開記者會,出來公布測試結果同解決方案,諗起都想死.....

留言

會計仔說…
恐怕龔耀輝番屋企都有個壓力測試, 要向老婆大注資先得.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)