最後一隻豬

港交所下任行政總裁曝光,摩根大通中國區主席李小加獲推薦出任,佢短期內會正式離開摩通。

經最後輪選,獲推薦出年四月,接替周文耀,出任港交所行政總裁。

佢能夠獲董事會推薦,主要係鄰選委員會成員,兼港交所董事史美倫背後積極拉龍。

李小加喺摩根大通工作咗六年,加未加入摩根大通前,任職美林證券中國區總裁,佢擁有豐富企業兼併收購融資嘅經驗。

安排過中海油、中移動及中電信上市,亦參與過中海油收購優尼科嘅交易。

市場期望,由熟悉中資公司嘅人領導港交所,可以幫助港交所,加強同內地合作,同埋吸引更多中資公司嚟香港掛牌。

對於李小加港人認識不多,不過在內地就算係一個敢言投行銀行家。

佢最著名係舊年初曾經講過,股市從來都是有錢人與窮人的博奕,但中國股市不同,是有錢人跟有錢人之間博奕,即係話喺一間房關上大門,之後就以公司嘅盈利、業績等參考指標,作為博奕工具,情況就好似「拉斯維加斯」賭錢做籌碼一樣。

到最後,就好似關起門打狗,睇下邊個最後一隻豬!

咁,香港會唔會係呢隻「豬」?

上海要爭,台灣要發力,港交所事實上是四面楚歌。

現任總裁周文耀03年頂鄺其志,腳頭好之餘,亦食正內銀到港上市,港交所股價呢七年間,由「幾蚊」升過上「二百幾蚊」。

業界話,周文耀老手一名,管理上確有一手,包括強化結算系統,重整內部架構,以及引入牛熊證呢的產品,都係政績。

但對於拓展IPO及輪之外的金融市場,其實港交所呢幾年係有退無進。

有老行尊話,PAUL Chow超有原則,認為做唔嘅野,就死都唔做。正如港府想搞商品市場,佢就一於好少理,認為無得做就無謂浪廢時間。

以商業原則運作本來就是無可厚非,但咁就令香港金融中心地難有吋進。

四面楚歌,背城借一,大敵當前,政府以至港交所都想再谷大市場。

我地問過外界唔同意見,有老經紀就話,搵內地人掌管交易所,好似千揀萬揀,無人好揀。

仲要唔識廣東話,同業界溝通差啲。

但都希望李小加佢經驗,幫港股再增加成交,同拉龐多的國際級公司嚟上市,而最緊要係,佢係內地人,同聲同氣可以抗衡下上海!

不過基金經理,同學者就話,這個想法太天真!

上海依家出一句聲,要幾大、就有幾大嘅公司都會揀上海,根本無得鬥!

因此新CEO應該諗下新定位,好似搞多的產品。但千其千其要加強市場質素。好似季度報告咁,有大孖沙講一句半句,就驚到腳都震,呢點我們千萬不可退卻,否則就真係放棄埋最後一個城池。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)