巨無霸

聽講大隻佬、阿諾舒華辛力加近排好唔開心,除左加州財赤一個問題,私底下都有心事!

應該會係佢嘅至愛之一嘅Hummer會變為國產貨。

應真來說也不是國產貨,仍然係Made in USA,不過,遲下變為中國品牌。

但提起準買家「四川騰中重工」,中外傳媒、以至內地分析員,完全摸不著頭腦,話唔知咩嚟。

HUMMER出名大食,用油多。

被譽為車中之霸,喺美國,HUMMER代表愛國象徵,因為原本係軍車,喺九十年代美國喺沙漠風暴行動中,風芒盡顥。

阿諾舒華申力加因為太鐘意,所以游說生產商生產民用板,最後1999年由通用汽車奪得民用版品牌生產權。

不過油價貴,食油嘅HUMMER銷售大跌,舊年銷量大跌5成。

今年嚟,銷售進一步跌六成七,全年加埋賣得七、八萬部車,正是雞肋一條,財困嘅通用汽車決定出售。

買家四川騰中重工就話,HUMMER品牌展示勇於探索,自由奔放精神,呢種特性唔會改變。

仲話,會維持原班人馬繼續,走出一路新路,HUMMER會繼續喺美國生產。

騰中重工係民企零五年先成立,業務包括重型機械,路橋設備。

一代品牌由中資接手,至少對3千名工人,以及代理商嚟講,交易係好消息。

說到底,中國認真威!!倫敦的士,同美國巨無霸依家都納入中資旗下。

但出面就話,呢兩件貨、都係好睇唔好食!!

要食大茶飯,都係要由中投領軍。意義重大嘅係,大摩批股,佢地有分接貨。

可以理解做溝淡,但亦可視為,中央正式解凍,俾中投呢類中資機構,重新投資海外。

中投之前無論入股黑石,定大摩,都蝕大錢,舊年決定閂閘。

據統計,08年海外投資只有入股私募基金JC FLOWERS一單。成個中投舊年拉勻計就仍然有大約一百億美金投資收益。

大家會問,美金跌,內地要搵回報。中投以至央企重新啟動海外收購,目標到底係銀行呢類金融機構同資源公司。

內地要做國際金融中心,爭話事權。依家無論工行好,建行好,全球市值雖然數一數二,但始於係地頭虫。要發圍,無間有國際經驗,同網絡嘅銀行,始終爭少少。

內地有專家相信,中投嚟緊入股嘅公司,只係投資性質,因為主權基金參與管理,唔岩規舉。

反而要留意係,幾大銀行,好有可能部署出手,併購海外銀行,喺香港銀行仍然目標。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)