亂竄

大市無乜力,但新股就炒到興烚烚。今日兩隻每人分到一手嘅新股,表現令人有驚喜。

可以肯定的是,由於資金實在太多,不單止扭曲了經濟數據的表現,當然亦令資金亂竄,流入一些基本因素無甚的新股身上。

唔想阻你發達,分析下市場氣氛。

今日兩隻新股,興利同金屬再生資源,單睇首日表現,就知市場氣氛返晒嚟,

當中興利係今年以嚟,首日表現最好,最多升過五成四,埋單都升近四成。金屬再生資源都唔輸蝕,最多都升過三成,晉身今年升幅榜三甲。

唔怪得有中國版女股神稱號嘅西京投資劉央咁勞氣,話金屬再生過橋抽板,用完佢個名做宣傳,結果只得分到「令佢失望」嘅股數,仲話要今日沽晒佢﹗

講真,邊個借邊個「過橋」,視乎觀點角度啦!

BANKER話,中國金屬再生圍飛事件,反映部分承銷商、之前都估唔到新股嘅熱炒程度咁利害。

但重頭戲似乎始終係霸王,消息話,霸王國際配售已經錄得超額認購。據講,部分大行同客戶講,要透過placing攞貨,最好打定輸數!

孖展反應都「霸氣十足」,贏晒其他兩隻同期新股。三間證券行加埋已經錄得45億幾認購,相當於公開招股超額27倍。

炒味咁濃,似乎到連基本因素都忽略咗。霸王擺明賣高價,單一產品,竟然以最高18倍PE招股。

除非佢啲產品好得,真係解決到「男人最痛」,咁就真係賺大錢﹗

不過要留意,原來佢嘅產品配方無申請專利,好易被人照抄可也。加上今年頭四個月銷售同盈利,急跌一成,有隱憂!

結論係要菲菲同大哥龍龍賣多啲廣告囉,知唔知呢次隻資三成,即係最多五億,係用來做宣傳。

咁大家知邊個係最大「贏家」!

其實睇新股不妨參考下保薦人往績。

今年以來,累積表現最好嘅都係有中資行做保薦。行內人話,係同佢地喺內地網絡好,令水源充足有關。

而表現最差反而係外資行牽頭嘅,好似係銀基,到而家都仲潛緊水。

股價未大升,已咁急減磅,散戶上車隨時中招,阻人發達似乎係佢地喎。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)