各懷鬼胎

金磚四國領袖首次峰會,市場最關注,當然係四個新興國,係咪會減少外匯儲備中嘅美元資產。

不過,會前,俄羅斯一改口風,財長「庫德林」喺意大利出席八國會議後表示,強調美元暫時,仍然難以取代。又話俄羅斯,會買更多美國國債,喺可見嘅將來,美元嘅地位都唔會變。

俄羅斯總統「梅德韋傑夫」月初先高調提出,會減少美元資產比重,點解臨時轉馱?

說到底又是口惠而實不至,出口術話減持美元,但實際上為左遏抑貨幣升值、對出口嘅影響,中國、巴西、印度同俄羅斯,上個月就合共增持超過六百億美元資產,正係反映利益根本係一致。

俄羅斯會前,一再重申今次首腦會面,唔會傾到新國際儲備貨幣問題。不過巴西副外長就表明,會議一定會傾到應對金融危機,點樣擴大新興國家喺國務事務嘅話事權。

由於上星期政府拍賣三十年期長債,反應比預期理想,恢復市場對政府長期借貸能力嘅信心,十年期債息由四厘嘅七個月高位,降至3厘8以下。

總值110億美元三十年長債,總投標額接近295億美元,超額認購「1點68倍」,係舊年5月以嚟最高,包括外國央行在內嘅間接投標,參與率4成9,比過往平均嘅兩成六,高好多。

不過,中標利率就升到4厘72,係近兩年以嚟最高。

好在有個日本出來支撐美元,話美債無可取代,結果亦都推高返美債美元。

在下個月G8開會前夕,各國根本就是各懷鬼胎,希望可以掏空IMF這個大金礦,但要面對美元大崩潰的可能時,大家又明白利益原來是歸於一致。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)