父親

東亞今次呢單交易有些古怪,一定要拆下局。

同單一最二大股東、西班牙「CRITERIA」,簽訂嘅策略協議,表面上好似無咩實質野,實際上是「暗渡陳倉」,大大
增加東亞控制權。

呢分協議的確引起不少分析員討論,最令人想不通的是,CRITERIA一直傳是會減持東亞,為何而家反而有動機去增持?

有分析就認為,其實是李國寶不費一分一毫,就可以避免敵意收購。矛頭有話係指住第二大股東國浩集團,呢招高明。

不過一個銅板有兩面,避過收購,即係等於無左併購概念,唔排除國浩會大手沽貨。

就係一分協議,令李國寶成為大贏家。

至於年初增持東亞至超過半成股權嘅國浩集團,相反就可能成為輸家。

國浩自從高價出售道亨後,郭令燦家族一直想染指銀行業,如果佢地向西斑牙criteria買入埋近一成股權,持股量就會超過李國寶家族,里昂話,正正因為一分策略協議,國浩既無機會接貨,東亞無左併購概念,佢地手持股分,上升空間亦有限,唔排除國浩會沽貨。

李國寶之前講過,國浩增持,佢事前唔知情。

呢間家族銀行,由於大股東持股量極少,分析員話有興趣嘅絕對唔止國浩。

大家不記得中銀香港都是東亞股東?

新協議之下關鍵嘅係,列明CRITERIA若增持至百分之12.5以上,需得到東亞同意。

相反沽貨嘅話,亦要事前知會由東亞董事會排,兼規定要配售俾多於一名機構投資者。

花旗話,李國寶變相控制多一成東亞股權,按佢地計算,李國寶家族直接持有,或間接可以影響到嘅東亞持股量,增至3成,依家安排,令東亞成功避免敵意收購。

CRITERIA其實是成為了白武士。

話過三年後退休,面對近日不少老臣子都相繼離去,李國寶接班人,如無意外係佢兩個仔,李民橋,同李民斌。

如果用一個父親角度去看,一切就變得很合理,對不?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將