盤口

當伯南克預備開FOMC會議前夕,相信他自己也想不到被人當作盤口開賭。

伯南克可唔可以連任做聯儲局主席? 越嚟越難估!

美國網上賠率公司預測,伯南克連任嘅機會率,由六成半、降至只有六成。

實情係,佢地係聽總統嘅口吻嚟估,因為奧巴馬只係讚揚伯南克、處理金融危機嘅工作,但無講明想唔想佢留任。

奧巴馬喺白宮接受記者提間時,被問到想唔想伯南克繼續擔任聯儲局主席一職時,並無明確表態,只係讚揚伯南克喺處理今次金融危機嘅表現。

「I AM NOT GOING TO MAKE NEWS ABOUT BEN BERNANKE.........」

單看這句說話已是盡在不言中。

有分析指,奧巴馬咁講,等同於對「更換」聯儲局主席人選,持開放態度。

伯南克嘅任期喺出年一月屆滿,美國傳媒揣測,奧巴馬提出改革銀行業監管方案,可能會搵人接替伯南克,掌管監管架構改革後嘅聯儲局。

市場傳國家經濟顧問委員會主席「薩默斯」同三藩市聯邦儲局銀行行長「耶倫」,都可會接替伯南克,出任聯儲局主席。

係咪連任之前,伯南克要先過國會一關,包括點解唔救雷曼、但又協助美銀收購美林? 解到畫、先至講有冇得留低。

當然,倒過來說,如果年底前經濟真的有起色(這個可能性很大),「量化寬鬆」又真係能順利撤出(這個就似乎很不容易),薩默斯就只能嘆句時不與我。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將