非道德的哲學家

索羅斯,羅傑斯,同巴菲特,被譽為當今三大投資高手。

對於當年同佢一齊打江山嘅羅傑斯,索羅斯回憶,同呢位舊拍檔當年一齊好成功,又讚對方分析能力了得。

兩人更善於運用沽空,六十年代末期一齊創辦量子基金。

分道揚標,各走各道之後,幾十年來兩人似有共識,就是好少評論對方。

索羅斯今日打破沉默,佢話,舊拍檔係佢「手下」。

對於佢嘅能力,索羅斯相當讚許,話佢係非常能幹分析員,做事好有效率,甚至係工作狂。

羅傑斯曾經講過,同索羅斯喺基金發展上有唔同意見,所以離開。

索羅斯話,對方同佢投資理念相近,當日一齊合作,好成功。

但就提到,自從拆伙後羅傑斯就難復當年勇。

至於股神巴菲特,索羅斯直接了當話,對方奉行嘅價值投資法,同佢完全唔同,亦唔認同巴菲特讚賞內地處理金融海嘯係成功嘅講法。

對於呢場金融海嘯,呢位年屆79歲金融大鱷曾經說過,這是一場「範式」轉移,即是人在極端貪婪追求財富弔,引發的悲劇。他說,舊年同格林斯潘見過兩次面,對方終於認同佢嘅睇法,就係崇尚金融創新,最終係要付出重大代價。

對於十一年前索羅斯為首嘅對沖基金沽空港元,同期指。最後要迫曾陰權,任志剛用過千億入市。今天回首,大鱷讚當時嘅香港財金官員做得好,值的有一個Credit。

九十年代起,先有沽空英鎊,繼而有多個亞洲貨幣被佢連番狙擊,以哲學家自稱嘅索羅斯話,佢嘅行動係合法,所以不應以道德標準去評價佢。

至於今場金融海嘯,索羅斯話,佢喺零七年就預見風暴即將來臨,就決定出山再度入市,但結果係大鱷都垂垂老矣,賺嘅錢唔多,只係保住資本,依家佢又回復退休生活。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將