敲響警鐘

英鎊七個月高位、歐元突破五個月高位、澳元更衝上八個月新高。

警鐘響起,美匯指數跌到今年最低,形勢危急,美國官員都要諗計救亡。

唔止靠美國財長「蓋特納」開聲、重申強美元政策不變,

仲出動埋中國同亞洲區內多國官員和應力撐美金,外電引述、熟悉中國外匯儲備管理嘅消息話,人行將投資美債,視為同美國合作嘅途徑,印度、日本同南韓嘅官員就話,美國主權評級被調低,對美元外匯儲備政策影響都輕微,因為根本搵唔到替代貨幣。

呢種聯手出「出口術」現象,近年都未試過,至少收到一些效用,又成功令美元回穩,美債息率亦終於可以喘定。

實體經濟數據越好,資金繼續唔駛避險,但過去兩三星期商品等貨幣升得急,可能會停一停,諗吓啲錢再泊去邊。

亞洲各國肯出手撐美元,唔係無道理,因為美元跌,亞洲貨幣就變相升值,其中印度盧布升上舊年9月以嚟高位,

印尼盾今年就升值百分之8,阻礙咗佢哋努力保出口救經濟嘅步伐。

區內國家都唔係坐以代斃,印尼央行就即日減息四分一厘,泰國同印度央行就連番入市干預,但暫時睇始終不敵外來龐大嘅資金炒作。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將