國有奶

蒙牛被收歸國有,事件可以說是峰迴路轉。

中糧入股,蒙牛由一年前毒奶,變為國有奶,各方叫好,民族品牌國有化,成為一致唱好理由。

呢招即時刺激到大行嘅味蕾,美林同花旗立即CALL BUY,大幅調高目標價,只係淨返高盛細摩不為所動,叫大家沽貨。

大行合唱,蒙奶只係升左一日,仲要有頭威無尾陣,到第二日更要跌突7%。

似乎國有奶表現真係有的失威。

內地奶品公司,仍然設法擺脫毒奶事件陰影。

蒙牛對手伊利,就決定換LOGO,重新起步。

至於蒙牛,有傳毒奶一役,令佢地面對高達二十億人民幣資金缺口,所以決定一不做二不休,引入國企股東,有新資金之餘,亦將品質控制嘅風險,轉嫁俾國家,可以自保。

牛根生,似乎既有中國人智慧,同蒙古人嘅強悍決斷。

不過據內蒙中人透露,蒙牛實質資金一啲問題都無,問題係在於之前同大摩一分合約對賭,加上股價大跌,街貨又多,隨時被外資吞併。

話說八個月前,牛總已經知會出事,擔心無咗間公司,之後每見到有影響力嘅內地財經人,都好似細蚊仔、要買玩具咁,搵人幫手買。

傳聞牛總,有一日在一個著名企業家聚會上,遇上柳傳志、田溯寧、傅成玉等大批重量級人物,更一度淚洒「萬言書」,承諾就算將公司送俾兄弟,都唔賣俾鬼佬。

柳總亦深受感動,承諾協助蒙牛渡過難關。

說到底,就如當日萬言書所講,民族品牌已到了最危險時候,牛總要力抗大摩,就係成宗交易嘅精要。

佢見內地傳媒講得好白,話為咗對抗敵意收購,無辦法唔搵個策略股東幫手頂著。

為保民族品牌,不惜成為國有奶,中糧同蒙牛都話,交易一拍即合。

牛哥亦表明,志不在錢,交易後佢名下老牛基金套現嘅十億,會全數捐出嚟做公益。

一年唔夠,一朱、一牛、對外資態度,截然不同。

匯源對外資來者不拒,蒙奶牛就堅拒到底。

令人擔心係、祖國一方面外出四處收購,但係自已屋企就處處設防,自打保護主義招牌。

至於光明乳業,甚至伊利呢的民企,一旦被LABEL為民族品牌,要賣,似乎又係國有化收場。

留言

匿名說…
Good speakers: 梁兆基, 孫柏文、李兆富 ,施永青, 張士佳,馮孝忠,李家祥

Neutral: 雷鼎鳴 ,曾淵滄,王永平,李永權,羅家聰,郭思捷,黃元山,邓声兴,藺常念

Bad Speakers:丁世民,黄伟康,沈振盈

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將