萬九點....你死機???

恒指破位,直逼二萬。好似大摩所言,內地資金一日未停,香港呢個資產泡沬會繼續養得肥肥白白!!!

但泡沬未爆,升市之日,報價機就先發「老皮」!

全港主要電視台(好在不包本台,Touch wood!),同個別報價資訊商,上晝開市前,已經心知不妙。結果一開市,恒指唔「郁」,國指唔「著」。唔少個別股分報價原來仲係上星期五收市價!

全港各大股民,唔少「媽媽」聲。恒指報價停頓事件,歷時個半鐘,出事之迷,原來係...

唔係供應商,唔係交易所。原來係路透社,話說佢地靜雞雞「霖」左機,唔少靠佢地攞報價feed嘅資訊商,當堂叫天不應,叫地不聞。

依家屬於港交所實時行情發布資訊供應商,有121個,即係vendor,包括敝台在內,可以向外提供港交所即時報價。

俾大家清楚了解報價情況拉,121個即時報價機構中,唔少係透過路透社攞港交所數據,所以路透一出事,報價機構即時「企」左喺度。

幸好,我地屬於直接接駁供應商,簡單講,我地有專線從交易所攞data,唔需要經路透社。所以今日影響,算係謝天謝地,減至最低。

現時,屬於直接接駁港交所vendor嘅資訊商,除左各大外資行之外,經濟通,彭博,都係直駁港交所。

其實,如果今日其他行家有backup,就唔使搞到個幾鐘無報價。

行家話,搞到咁大件事,係開市後,都無人知出左事。

路透系統有問題,佢地當時無高調通知,反而只係喺上晝十點,即係岩岩開市,出左段提示。內文入面要好細心先搵到、報價系統有誤。

路社出事唔係第一次,連的經紀行老細都話,無報價即係趕客。今時今日,資訊供應商收咁多錢,服務要均真的好啲!

留言

匿名說…
我不大明白cable TV 要邀请黄伟康作嘉宾,每次看到他的表现确实令人失望. 从 16,000点便叫人估货叫到今天也是一样.跟了他不要是失了很多机会或是输大钱 这个看淡很多人都有,但他的傲慢到了 19,400 还是叫人吃不消.
我听到很多 C 拉 听了他输了很多钱.
现在每次我看到他都要转台到 NOW. 一则可以避开他的影响, 二来可以看另台的看法.我衷心奉献各位不要听他,一见转抬. 看TVB 电视剧起码不会影响您的心情和有机会输大钱.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)