辟謠

星期三、一個加存款準備金的謠言,碰正巨無霸新股上市的時機,就觸發了一場恐慌的拋售。

影響所及,本來步入升勢的高息貨幣以及商品市場都受到拖累。

為了澄清傳言,人行漏夜發表副行長蘇寧的講話,表明會堅定不移繼續執行適度寬鬆貨幣政策。

今次已是人行六日內、三度重申政策不變,外界指人行今次重點強調,唔會用規模控制方法,已經暗示左唔會出重手調控。

瑞信陶冬提到,資產價格上升的確係問題,但估計人行按情況作出控制,唔會落重藥。

陶冬話據佢了解,總理溫家寶同佢嘅智囊,對通脹有唔同睇法,溫家寶認為,即使「通脹預期」上升,但單係通脹率短期都唔可能會大幅上升。

加上人行一再強調要維持政策穩定性,係暗示寬鬆貨幣政策喺可見將來都唔會改變,存款準備金率年底前都無可能上升。
///////////////////
事實上,過去幾個月,只要肯入市,合埋隻眼亂買都幾乎有錢賺。(連1097都可以在沒有甚麼實質因素下可以大升,你仲有咩好講?)

就連被認為最保守的外匯基金,雖然第二季受債市拖累,不過單是港股就賺了二百多億,可以抵銷晒第一季蝕三百多億之餘,仲可以倒賺250億,難怪任總咁高興。

不過,高興還高興,任志剛重申金融市場近期表現可能已經同經濟基本因素脫節,未來幾個
月市況有可能令人失望,因此亦唔能夠保證,下半年外匯基金投資,可以繼續上半年表現。

未來股市點走、當然很視乎企業盈利,現在很難有一個全面的假設。不過連債王格羅斯,都加入巴菲特行列,叫人買高質素、派息穩定的高增長股票,大家又不妨在泡沬真正爆破前,作一個參考。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)