同枱食飯,各自修行

似乎沒有太多人留意美國聯儲局的議息紀錄,但實際上反映的訊息卻非常嚇人。

FOMC上月開會,決定調高經濟預測,相信今年經濟下滑嘅情況,會比之前估計嘅溫和。

但與此同時,對失業率的預測卻看得相當灰,有機會升穿百分之10。

聯儲局公開市場委員會、上月嘅會議紀錄附載嘅經濟預測顯示,聯儲局上調對經濟前景嘅評估,預測美國經濟今年會收縮百分之 1至1點5,原先估計會收縮百分之1點3至2。

並調高對出年嘅經濟預測,估計會增長百分之2.1至3.3,原先預測嘅上限,只係百分之3。

不過要留意上下限的波幅之非常之大,有最「熊」的委員估計出年經濟只會有百分之零點八增長,最「牛」的估計達到百分之四。

即使上下限的差距高達3.2%

同樣,對失業的預測亦有嚴重分歧,上下限預測介乎8.5%至10.6%。

當局同時調高埋通脹預測,今年嘅核心個人消費開支物價預測,由原先估計計上升百分之1至1點5,調高到上升百分之1.3至1.6。

會議紀錄顯示,聯儲局委員之間的分歧是前所未有,正是同枱食飯,各自修行。這個全球擁有最大權力的金融俱樂部,入面最頂尖的人都對經濟看法有如斯大偏差,一般人又如何評估?

有聯儲局觀察家話,從來未見過聯儲局嘅委員,內部對經濟前景有咁大分歧,相信會增加主席伯南克制定政策
嘅難度。

公開市場委員會,喺上一次會議,最終並無擴大購買資產計劃嘅規模,主要係憂慮一旦擴大計劃規模,市場可能會有負面反應,擔心會弊多於利。

看看美國最新樓市數據,亦不容許人好像官方如斯樂觀。

上半年美國有超過150萬間房屋被銀行收回,係歷嚟最多。

上半年因為斷供被收回嘅房屋比舊年同期多一成半,相當於每84個家庭就有一宗。

而第二季嘅個案有接近89萬宗,係歷嚟第三多。

房屋斷供、被收回比率最高嘅、仍然係內華達州,每十六個家庭就有一宗,亞里桑那同佛羅里達就排第二同第三。

負責統計嘅按揭機構指,美國樓市無好轉跡象,隨住失業率持續上升,按揭拖欠同斷供率亦會上升。

現時美國而家每八個家庭,就有一個拖欠供款,負資產宗數超過830萬宗,如果樓價再跌百分之5,會再多220萬宗。

預計全年,斷供被收樓宗數,會達到320萬。

留言

匿名說…
Moneycafe,
其實我真係好好奇華爾街個廠景,張枱中間嗰塊係咩嚟嫁?如果話係裝"式",就真係唔該快d執執佢啦,我阿媽話你地個廠背景又花,張枱又花,真係睇到頭都暈埋.(不過animations係做得靚過以前..)另外唔知點解有d anchors着到好似d旺角少女(o靚妹)咁,好心都執執佢啦. It's so indecent.

仲有o係上,下午時段我真係好唔明點解你地可以容許嗰 alert bar consistently 遮住 d ids, 真係唔該你地速速改善!如果諗唔到點改就參(抄)考下cnbc, 佢地一有news alert就閃幾閃彈一彈條 alert 出嚟, show完就收番埋,仲有你地可以出兩行字id嫁,d字細隻少少都okay.

同埋考慮吓o係上下午時段都keep住用兩個anchors主持節目呀;一個可以o係廠,另外一個o係港交所都得嫁,你地又唔係人丁單薄.最重要係拜托唔好不停好似輪流轉咁將d junior anchors 同 senior anchors 轉嚟轉去,你地死對頭個台都係d大lead住d細嘅anchors/newsreaders嫁啦,可以試下將節目某部分內容分比o係newsroom嘅記者報導嫁.

希望你地會好好考慮吓d意見啦.

g
匿名說…
*你地死對頭個台都係d大lead住d細嘅anchors/newsreaders嫁啦,可以試下將節目某部分內容分比o係newsroom嘅記者報導嫁. (example: bloomberg)
柒加伍說…
做 Anchors 唔一定執到好似其他電視台一樣喎。着到好似旺角啲 o靚妹或普通師奶咁,幾有形有性格呀。唔駛執啦!
匿名說…
I found the anchors are dressing all right & decently. There are no need for them to make any changes. If to change, change the minds of the viewers ( dirty old man) who are watching with minds only care about the appearance than the contents of the programme.
匿名說…
Yes, indeed.
Contents & choice of guests are far more important than appearances. We are not asking for Miss HK contesting in Money Cafe. If so, ask the anchors to wear bikini- of course 青姐 is no exception. I guarantee cable TV will hit over 50 broadcast popularity if it happens. If so, cable TV can earn far more advertsing revenue than now rather than simply holding financial talk shows.
Victor說…
其實呢...入股重汽的「德國曼」(MAN)係香港有個官方譯名,叫「猛獅」,代理叫係大昌行旗下的合德汽車。尋日初初聽「德國曼」呢個大陸譯法,我都要 load 一 load 先諗到你地係講緊 MAN。

下次若果有外地車廠入股國內製車企業的話,不妨查一查間公司有無香港官方譯名,例如大陸叫沃爾沃的 Volvo 富豪;以前香港叫另一家瑞典車廠 Scania 做紳佳或者世冠,當時係台資褔方集團做代理。而家Scania 交由廠方直屬公司Scania Hong Kong Limited負責代理工作,佢地就譯 Scania 做斯堪尼亞。

另外,其實MAN 亦有同一家叫 青年汽車 的民企生產 MAN Trucks,呢間Joint-venture 公司叫青年曼卡(http://www.yo-man.cn/),他日大可放眼呢間民企與重汽MAN的競爭。因為呢間民企本身同MAN 總部的子公司—NEOMAN旗下的Neoplan 客車有另一個合作項目,就係青年‧尼奧普蘭 客車(YOUNG MAN NEOPLAN),車廠代號為JNP。(http://www.neoplan.com.cn/)

JNP 主要係生產國產版 NEOPLAN 客車。NEOPLAN 係世界數一數二的旅遊巴企業,佢地D車的質素係非常之好,佢地主要 sell Neoplan 一向以來的無大樑式全乘載式車架,與一般車用底盤承載有好大分別。而JNP 客車而家係國內大賣,尤其是係 青年 總部所在地浙江省一帶,差唔多每一間長途客運公司都有買青年 NEOPLAN 客車,可見青年近年係國內客運業界的影響力。青年Neoplan 係廣東都有好多,主要亦係做長途客運,一上深圳就會見到。其實NEOPLAN 係國內亦有另一個合作項目,就係與有軍方背景的北方集團合作生產 北方NEOPLAN 客車(BFC),不過質量與民企出身的青年比,實在差得遠。雖然兩者都係做 NEOPLAN 旅遊巴,但係青年近年的銷量係遠高於北方。北方NEOPLAN 係廣東省都有唔少,主要係青年未出現之前的時代,例如龍巴公司有派北方NEOPLAN 車行走廣州至羅湖商業城的路線。
匿名說…
Unfortunately I think you guys may somehow have misinterpreted my previous posts. I was just trying to say there is room for improvement of dress code for a very few no. of newsreaders. Apparently this is not a general problem for most of the anchors, and I wish my concern can be kindly considered.

g

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將