公用股?

3G牌一出中移動被中電信,同聯通夾擊,最遲推3G嘅聯通更決定月費大減價,以迎戰對手。

佢地將超出額限嘅話音收費,大幅減價至每分鐘十二分人民幣,有關收費適用全國,包埋漫遊。

調整後,月費最低98元人民幣。聯通希望透過全國單向同單一收費搶佔市場。

面對競爭,中移動半年盈利增長上市以嚟最低,不少證券行都睇淡。

除左每名客戶平均收入,同邊際利潤率下跌外,有行留意中移動用戶流失率升至百分之3.3,反映佢地經營正面對結構性問題。

唯一令投資者滿意似乎係盈利低增長情況下,仍然維持四成三派息比率。

同五年前比,中移動派息比率已經升左一成,呢三年嚟,都維持四成三。

由高增長,變低增長,但維持高派息,中移動雖然唔認,但私底下問過多名分析員,都話,中移動擺明係公用股格局。

至於下一個股價上升催化劑,走唔開A股。王總雖講明回歸A股條件愈嚟愈成熟,但直接發行A股涉及監管問題,以預托形式掛牌,又有外匯上技術問題,希望當局協助解決。

言下之意簡單講,就係無條路行得通,除非阿爺開綠燈。

其實拆開細數睇,業績唔算太衰。以ARPU為例,第一季73蚊,第二季上番77蚊,叫做按季回穩。

如果睇番個TREND,佢地舊年第二季ARPU有86蚊,今年第二季按季跌百分之9,較首季雙位數跌幅有改善,似係有止血跡象。

不過ARPU外,專家話中移動自從被四面圍攻後,ARPU反映盈利能力指標性細左,反而睇客戶平均通話時間MOU。

雖然第二季增加到496分鐘,但半年拉勻都要跌,反映新上客嘅質素普普通通。

更大件事係佢地EBITDA MARGIN,第二季跌至50邊沿,翻查記錄,係咁多年嚟未試過。

另一個瓶頸仍然是3G手機供應的問題。王總自己就講過,試過比人問佢手機供應幾時可以增加,佢自己都話呢個問題最令佢難以回答。

全世界都明白,未來電訊世界的王道肯定是數據,而手機需要有理想的用戶體驗,先至能夠吸收新客源乖乖比錢用數據,這解釋了為何全球的電訊商都對iPhone如此著迷。

今天王建宙遠道到台灣,除了希望能盡快通過遠傳電信的交易外,就是希望能取得HTC的王牌機,相信可以大大推動中移動未來的增長。

除左睇3G之外,中移動今日提過無線寬頻,相信會係另一個增值賣點,最近他們透過減價出售NETBOOK,亦增加了不少銷售。

所以要說今天中移動已成了公用股,似乎仍是早了一點吧?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將