最佳央行

一場金融海嘯,聯儲局主席「伯南克」以進取嘅「量化寬鬆」貨幣政策救市,被認為係力挽狂瀾嘅英雄。

對唔住,原來喺一分「Global Finance Magazine」做嘅最佳中央銀行家選舉中,伯南克排名只係「C」級。

雜誌話,伯南克過去一年喺經濟危機之中贏得名聲,但唔好唔記得,呢場災難佢有分一手做成,更重要係而家大量印銀紙嘅救市措施,會為下一次危機帶來更大災難。

真正被雜誌選為最佳中央銀行,係歐洲央行行長特里謝,佢被評為「A」級,原因佢喺舊年金融海嘯最嚴峻時候,可以抵受著外界批評,喺減息同對抗通脹之間取得平衡,為經濟平衡復蘇打好基礙。

同樣選為A級嘅央行有澳洲央行行長史蒂文斯,以及喺東歐之中最進取減息嘅捷克。

最佳央行仲有今年八月,作為全球第一個加息嘅以色列央行,雜誌表揚佢致力抵抗資產泡沬。

其他入選亞洲央行有南韓同台灣,不過本港金管局就未有安排參與,所以任總無得上榜。

至於人民銀行行長周小川,排名就同伯南克一樣係C級,反而英倫銀行行長默文金,就由舊年最差嘅D級、跳升至B級。

呢個選舉由九四年開始,雜誌話,過去一年對中央銀行家嘅挑戰係史無前例,排名主要係睇佢地能唔能夠、避免到下一次經濟危機。

我地又不妨深入拆解下,到底伯南克到底點解要攞C GRADE?

有黑天鵝作者「塔利布」,佢話唔明白伯南克點解仲可以連任,話佢就好似一個機師睇唔到「龍捲風」、根本無能力防止危機,應該撤換佢同財長蓋特納。

事實上,聯儲局而家係面對兩難局面,一方面因為政治壓力,短期難以退市,但長遠唔排除要面對超級通脹,到時大幅加息可能更損害經濟。

更嚴峻嘅、係聯儲局而家唔敢全面撤回寬鬆措施,一旦面對出年經濟逆轉,到時係咪又要再放鬆銀根? 市場又會點解讀聯儲局嘅公信力?

如果貨幣政策失效,更可能引發所謂流動性陷阱。

所以話,伯南克只係過左第一關,佢真正考驗要到出年先睇到,到時再比分都未遲。

留言

匿名說…
好一个反应!
胡孟青昨天晚上Money Cafe 有关外劳的题目说需要"通渠先生",而李兆富及是反应是" 原来是"有人是desperate woman".即时胡小姐含羞不语.
这对白假如发生在"兰桂芳"肯定他们已经消失在人群中黑暗的街头里继续有下文.
匿名說…
我也有看. 胡小姐说外傭在港不能超过七年, 莫非有七年之癢的问题. :-!
亞羊說…
絶對讚成引入國傭.....

看看國內官員為求政積,不惜推行"按摩示範文件"....等等...

香港所謂D官,什麼都要請示,
為免被人 話日日白支人工....

國傭 一定全力推行...

難怪 獅子都要來港...

我家的 河東 獅子... 繼續英國住吧!!看住羊仔吧...

正..

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)