Miss Call

喺一年前金融海嘯最惡劣嘅一個星期,巴菲特回憶話,佢收過無數電話,

其中一個係AIG前行政總裁,希望可以協助過渡難關,當時巴菲特一口拒絕,話唔好喺佢身上浪費時間。

不過真正令巴菲特上心嘅,係喺舊年九月中,雷曼兄弟倒閉前,巴克萊高層曾經聯絡佢,希望得到佢擔保、可以成功收購雷曼。

巴菲特回憶嗰日係周末,佢喺一間酒店準備出外出席一項活動,由於未能即時作出決定,佢要求對方、傳真有關雷曼嘅財務資料,同埋清楚解釋交易嘅內容到佢可以明白,然後等佢作出評估。

到巴菲特喺半夜返到酒店,發現「No Fax」,既然收唔到任何資料,當時仲以為巴克萊行
政總裁BOB DIAMOND已經無興趣作出收購。

巴菲特話,事隔十個月,喺佢個女幫助下,先發現自己聽漏好多手提電話留言,其中一個正係當晚DIAMOND打比佢嘅。

陰差陽錯,到底留言係講咩,巴菲特無講,只係話交易太複雜,到今日佢都唔了解。

而事實係,無幾耐雷曼就宣布倒閉。

唔怪得有人話,金融海嘯,係由連串嘅錯誤交織而成。

到底當日如果巴菲特接聽了留言,金融海嘯係咪唔會發生? 似乎不是,要來的,終歸都會出現,特別是當全世界都出錯時,只有一個人做對、又有何作用?

即使那是巴菲特。
//////////////////////
唔識聽一個Voice Mail,令股神無左參與收購雷曼機會,但對巴克萊來說,就是焉知非福。

正進行清盤嘅雷曼向美國法院提交文件,指舊年將北美業務賣俾巴克萊,對方最少即時獲利
五十億美金,甚至八十二億美金,雷曼形容,巴克萊呢筆係意外之財,並要求處理佢地破產
嘅法官下令修改交易條款。

雷曼輸打贏要,似乎有點那過!

而一批雷曼債權人,亦順勢而出,佢地亦都同時入稟,指交易唔符合債權人利益,要巴克萊退回資產。

After all, you only find out who is swimming naked when the tide goes out.......

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將