試水

油價一向用美元做報價單位,不過隨著美元指數屢創新低,去年開始已多次傳出產油國有意改變買賣單位。

英國獨立報今日有篇相當耐人尋味的報道,指中東產油國,連同中國,俄羅斯,日本,法國,以至巴西召開左多次秘密會面,佢地討論左多個方案,目標就係計劃放棄用美元做買賣單位。

報道話,秘密會議建議會用一籃子貨幣取代,包括人民幣,歐元,同日圓,以及黃金,作為取代美元單一地位。

一說到秘密會議,市場分外會有想像力,所以報道一出、一石激起千層浪,市場唔理報導有幾可信,即時作出反應,美元兌歐元更出現大插水。

獨立報就話,佢地消息獲得嚟自中東、以及本港嘅內地銀行界證實,預計一旦落實,需要九年時間過渡。

不過喺報導中提及嘅多個國家,都即時否認,沙特央行行長話,報導係「絕對錯誤」,俄羅斯亦否認有參與討論。阿聯猶央行話美元喺石油貿易中,地位係難以改變。

事實上,隨著美元轉弱,各國對美元係「食之無味、但又棄之可惜」,因此雖然石油期貨合約好大機會會同一籃子貨幣掛勾,但呢個過程會係非常漫長,而家唔排除只係測試市場反應,美元亦不宜看得太淡,以免做錯邊。

留言

亞羊說…
都好...

好一個貨幣單位"油元"...

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將