股東vs員工

又要講下高盛,希望大家未厭。

大派花紅,一批美國普羅市民星期一已經示威表達不滿,但原來不滿嘅,唔止呢班人。

持有大量股分嘅部分高盛主要股東亦唔滿意,佢地私底下,已經向高盛表達不滿,希望管理層諗清楚。

公司賺大錢,呢班股東,同意要報酬員工,但對高盛忽略股東權益,就好嬲。

高盛為應對海嘯,之前批股集資。

令到集團盈利破記錄,但每股盈利較07年,反而低左兩成二。

而員工花紅更多,高盛向股東派息卻無增加,更觸發股東極度憤怒。

一日係高盛員工,一日都係打工皇帝,但股東對高盛平均每名員工搵幾多,亦提出質疑。

高盛有三萬一千七百名員工,每名員工平均收入77萬5千美金,但股東發現,高盛較早前,將3千名臨時工,當為全職偏制,刻意拉低平均員工收入。

有股東話,高盛只顧搵錢,唔理股東利益,佢地建議過公司回購股分,或者派特別股息,但都被否決。

高盛公布第四季業績時就會公布埋花紅水平,外界點反應,好睇總裁布蘭克費恩功力。

話說回來,高盛最近的董事總經理人數,增加至超過二百七十多人。

那豈不是搭埋同一部電梯,都有機會撞到幾個老細。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)