去年你賺左未?

零九年過去,喺時候總結下今年金融市場表現!

到底去年初將資產分配喺股市、匯市、黃金同油四類資產,到底邊樣跑出?

澳元同金價都升兩至三成,股市就「攝」喺中間,升五成二,而油價就最叻,累積升七成八。

不過都要睇你喺咩位入市,如果喺舊年高位買油,而家只係收復一半失地,反而金價同澳元都係迫近歷史高位。

美元雖然全年都仲係要跌,不過到第四季似乎有轉勢跡象,兌日圓全年更係升左百分之二,係三年以嚟首次。

反映美元兌六隻主要貨幣匯價嘅「美元指數」,喺12月,升咗百分之4點2,係二月以嚟表現最好嘅一個月,但全年計,美元指數仍然錄得超過百分之4嘅跌幅。

詳細睇吓美元兌各主要貨幣今年嘅表現,除咗兌日圓匯價上升百分之2外,兌其他主要貨幣都下跌,美元兌英鎊跌近一成。

澳洲儲備銀行喺去年,已經連續加咗三次息,係金融海嘯後,最早加息嘅主要工業國家。刺激澳元兌美元匯價,全年累積升咗兩成八。

如果大家記得,商品大王羅傑斯月初同我地講,佢揸多左美金。

幾日前我地再問佢,佢話,呢浸反彈浪唔會太長。大家自己識睇路。

正因為美金弱,金價創出新高。

金價連續第九年上升。12月初創出1227點5美元記錄高位。現價比高位回番約一成,但全年仍升兩成半。

唔夠油價犀利,紐約期油累積升幅近七成八,十年黎最大升幅,亦大幅跑贏金價升幅。

雖然油價、金價都唔錯,不過,2010年,羅傑斯嘅商品投資首選,唔係佢地。

商品大王新一年,首要值得投資,羅傑斯繼續推介商品,佢話農產品會跑出。

至於第一樣要沽,羅傑斯話,係美國國庫債。

其實都唔使點講,由於經濟表現好過預期,加埋聯儲局部署退市,美國國庫券表現係三十年嚟最差。

十年期國庫券息率今年以嚟、升左一點五八厘,息率升至三厘八以上既三個月高位,而債價自然就大跌,去年嚟跌左百分之三點五,係1978年以嚟表現最差既一年。

相反,好似係房利美同房地美呢啲按揭債券,就出現大反彈,喺聯儲局買入一萬二千億美元按揭資產推動下,按揭債券回報跑贏同期國庫券百分之四點八,表現係二十年嚟最好!

咁,今年你賺左邊樣?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將