最有權力的書呆子

稀疏嘅頭髮、加一把灰鬍子,仲有一對倦眼,係時代雜誌,對呢位五十六歲經濟領袖嘅形容。

時代雜誌解釋,選伯南克,係因為佢成功帶領美國走出大蕭條以嚟,最嚴重嘅經濟衰退。

雜誌承認,伯南克無一般領袖,攝人嘅魅力,但正因為佢花大半生研究經濟衰退,先至能夠以史為鑑,用一切手段成功避免重蹈一九二九年嘅覆轍。佢地話伯南克嘅貢獻,將會成為歷史嘅重要部分。

有人話,伯南克嘅出現,就好似係為左處理呢場百年海嘯而來。

伯南克話,佢咁專注研究大蕭條,因為細個曾經窮到連鞋都無得著。

當時佢不停問啲大人,點解﹖點解﹖

當然無人答到佢,結果佢決定自己去搵答案。

從此,大半生與大蕭條歷史為伴。

難得成為學以致用嘅學者,唔再紙上談兵,舊年海嘯之際破常規大印銀紙救火救人。

因為佢知道,1929年嘅錯,錯在央行唔肯放鬆銀根。

時代雜誌話,伯南克唔單止保衛美國金融系統,更拯救左世界。

風雲人物,當之無愧。

作為杉杉學者,伯南克相當謙厚,佢話只係從歷史中學習,大家唔好再「笠高帽」喇!

佢仲好幽默,話當年喺普林斯頓,最大嘅決策之一,係為學院早會訂早餐。

總之,今次伯老獲殊榮,可以話係天時、地利、人和。

天意要呢場海嘯喺佢上任之後發生,佢所處之地美國,成為最水深火熱地方。

更重要係,對手幾乎毫無威脅。

確實...最後五強之中,奧巴馬,舊年攞過,OUT得。

招積百米飛人,貢獻局限個人,又OUT!

阿富汗將軍,分分鐘激起反戰團體抗議示威,風險大,諗唔過。

至於中國民工嘛.....我知內地好大反應,都係少講少錯。

伯南克,要實至名歸,大家關心佢下一步。

可惜,伯南克深信嘅大蕭條理論,只係教佢唔好唔放錢,但無教佢,放手之後,點樣收番啲錢。

以為共識係出年第一季,額外資金措施屆滿之時,不過現實係,呢一刻聯儲內部聲音,都係分歧,明言反對退市嘅,至少仲有聖路易斯儲備銀行行長。

仲有議院嗰關呢?

雖然大家都知佢夠票過關,不過連舊年參選總統競選既共和黨資深參議員麥凱恩,都決定對伯南克投反對一票,唔支持佢連任主席,連同民主黨內亦有「倒戈」聲音,可知未來四年也不易為。

但作為投資者,都係不要少看伯南克威力。

聯邦基金利率期貨顯示,聯儲局喺出年七月加息四分一厘嘅機會率,由會後聲明啱啱公布後嘅四成八,上升到五成八。

都係個句,舊年金融海嘯開始,大家少看了這位「最有權力的書呆子」威力,白白錯失了撈底機會。

到今次都仲睇少佢? 抵你啦。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)