收購合併101課

巴菲特突然介入卡夫收購吉百利,外國傳媒形容對卡夫係投下一個巨型炸彈。

卡夫原本打算先出售旗下薄餅業務比雀巢,套現37億美元,作為提高收購吉百利嘅每股現金部分,但收購總代價就維持喺106億英鎊。

點知呢一個舉動觸動左最大股東、股神巴菲特既神經,佢罕有發出措辭嚴厲聲明,反對呢宗交易。

聲明話,基於卡夫目前27美元既股價,今次以換股加現金形式收購吉百利,佢形容係付出非常昂貴既「貨幣」(Currency)。

巴菲特認為,如果增發新股計劃實施,只會令卡夫開出一張'空頭支票',即係話如果有股東今日投票贊成,根本佢就唔知道交易代價有幾大。

巴菲特話,佢特別對卡夫最新建議感到憂慮,因此呼籲其他股東都反對收購建議。

不過如果管理層最終可以證明、唔會損害股東利益,佢係會考慮支持。

有基金表明,巴菲特提出反對立場後,佢地肯定會跟隨。

曾經為巴菲特撰寫自傳「SnowBall」既作者施羅德話,今次巴菲德罕有發表聲明,好明顯佢係對卡夫做法非常失望,因此先作出最後努力,提醒卡夫要嚴守投資紀律,避免提出過高溢價。

華爾街日報就話,熟悉糖果業既巴菲特、係對卡夫管理層上一堂「收購合併」課,希望佢地調低出價。

消息就話,卡夫喺收購過程中,一直有同巴菲特進行溝通,但直至幾日前,巴菲特先話計劃發表聲明。

巴菲特介入收購並唔係無先例,股神十年前,就曾經反對持有既可口可樂收購另一間飲品公司,最終就落入對手百事手上。

事到如今,卡夫已經陷入兩難,是進是退也是死路一條,Irene Rosenfeld似乎離下台日子應該不遠。

留言

亞羊說…
對不起....

沽得太重....

咩... 咩... 咩...

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)